توضیحات
دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب
“چشم اندازی فرا تر از یک برند”
این را از یاد نبرید…
شرایط سخت و پر تلاطم این ایدهها و اراده ها هستند که میتوانند حتی کوهها را جابجا کند. دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب محصول ذهن سنتشکن و خلاق گروه مشاورین هوش پیروزی است.
کارشناسان هوش پیروزی با صدای بلند پرصلابتشان و با دنیایی از اطلاعات که پشتوانه موفقیت آنهاست ،به ما می گویند که تلاش های برندسازی به شکل و شیوه های گذشته از دور خارج شده و پوچ و بیمایه هستند.
چیزی که مصرفکنندگان نیاز دارند علاقه شدید است.
کارشناسان گروه مشاورین هوش پیروزی نقشه فوقالعاده خودشان را بر اساس راز آلودگی مسحورکنندگی و لذتجویی بناگذاشته اند و همین نقشه را در دوره ساخت برند محبوب با طرحی بسیار باشکوه با شما به اشتراک می گذارند
مقدمه:
برند های محبوب مانند بهترین خانواده ها هستند آنها آموزه ای از گذشته را با پویایی هایی از حال ترکیب می کنند تا آینده عالی بسازند. فهمیدن اینکه چطور گذشته ،حال و آینده درهم پیچیده شده است یکی از اصول راهنمایی کننده آقای والت دیزنی است. شرکت دیزنی با ساختن کارتون کوتاهی درباره یک موش تاسیس شده است.
همیشه بهترین برندها دو لحظه سرنوشت سال و پر اهمیت را از آن خود میکنند: اولین در قفسه فروشگاه اتفاق می افتد، آنگاه که مصرفکننده تصمیم میگیرد چه برندی را بخرد و دومی در خانه رخ میدهد، آنگاه که او از محصول استفاده می کند و خرسند می شود یا نه!
برندهایی که بارها این دو لحظه حقیقی را از آن خود میکنند و جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن مصرف کنندگان باز می کنند. هر چه این لحظات بیشتر ثبت شوند پیوند صمیمی قویتری با مصرف کنندگان به وجود می آید.
دوره آموزشی و حرفهای ساخت یک برند محبوب شیوه های بسیار جدیدی در راستای برند شدن ارائه می کند، حتی برای افراد بسیار با تجربه حوزه ی تجارت.
دوره حرفه ای و کاربردی ساخت یک برند محبوب کاربران خود را وامیدارد تا به راز آلودگی لذت جویی و رابطه صمیمانه به عنوان ابزارهایی برای برنده شدن بیاندیشند.
دوره حرفهای و کاربردی ساخت یک برند محبوب نگرش های عملی را به صورت اعمال قدرت، احساس احترام و عشق ارائه می کند و این ذوره حرفه ای و کاربردی موارد مطالعاتی مستند و اثبات شده ای عرضه می کند تا مفهوم برند محبوب را به کسب و کار شما وارد کند.
در یک کلام، دوره حرفهای و کاربردی ساخت یک برند محبوب برای افرادی چون ما و شماست که به مصرف کنندگان و برند های مورد علاقه خودتان اهمیت می دهید.
ما در گروه مشاورین هوش پیروزی آموختهایم که بازار تعیین کننده همه چیز است. از این رو هر گاه با مانع یا مشکلی مواجه می شویم همیشه به خودمان میگوییم به بازار گوش کن به صدای مصرفکننده توجه کن. این اصل بنیادی کسب و کار است.
همیشه باید به بازار و مصرف کننده برگشت این شیوه گروه مشاورین هوش پیروزی است.بنابراین هرگاه که با مشکلی روبرو میشویم ،به اصل بر می گردیم .زیرا برند شدن زبانزد بازار بودن و برند محبوب شدن را مصرف کننده تعیین میکند .نه ما. در واقع ما نمی توانیم چیزی را تعیین کنیم. مصرف کننده تعیینکننده است این یک اصل است.
دوران سلطنت دیوانگان شروع شده است!!

واکنش غریزی من همیشه این طور بوده است که وقتی همه به سمت راست می روند من به سمت چپ بروم.معتقدم بهترین راه برای سوم نشدن اول شدن است.
ما همه چیزهای مهمی را که درباره تجارت ، برند و بازاریابی میدانیم مدیون مشتریان خوب و دوست داشتنی خودمان است.
همواره باور داشتم که اگر به سمت جهنم هم پیش می روید و تنها گزینه ادامه دادن و ثابت قدم بودن است.
من از دلتنگی و غربت کم ارزش گذشته صحبت نمیکنم بلکه از عقیده محکم و راسخی صحبت می کنم که باور دارد آینده را باید از آینده ساخت نه از گذشته!!
باور داریم مهمترین کاری که هر پدر و مادری برای فرزندش، هر رهبری برای پیروانش ،هر محصولی برای صاحبانش و هر رویدادی برای مخاطبانش انجام می دهد الهام بخشیدن به آنهاست.
برندهای محبوب مانند بهترین خانواده ها هستند! آنها آموزه ای از گذشته را با پویاییهایی از حال ترکیب میکنند تا آینده عالی بسازند .فهمیدن اینکه چطور گذشته ،حال و آینده درهم پیچیده شده است یکی از اصول اصلی راهنمایی و مشاوره برندهای محبوب است.
در نهایت به این فکر افتادم که این اصلا درست نیست که لوگوی کوکاکولا همه جا باشه اما هوش پیروزی هیچ جا دیده نشه !!
چه کسانی در بازی تکامل پیروز شده اند؟جواب:کسانی که خیلی سریع تر به دامنه ی گسترده تحرکات و اطلاعات واکنش نشان داده اند و به آسانی بازی را بردند
ایده تبدیل شدن یک برند به برند محبوب به معنی تغییر رابطه بین مصرف کننده و برند است. این تغییر موضع از تصمیم منطقی برای خرید یک برند به تصمیم غیر منطقی و احساسی برای وفادار بودن به برند دیگر ناشی می شود .در نهایت ،متوجه خواهید شد همین که برند به برند محبوب تبدیل شد، برای اشتباهاتش بخشیده می شود. شاید کم کاری در نوآوری همیشه به زمانبندی خوب یا به بهترین قیمت مربوط نباشد. در یک برند محبوب، پیوند بین مصرف کننده و برند بسیار محکم است. این برداشت از یک دلیل منطقی “من این کالا را میخرم چون به من این چیز یا آن چیز را می دهد” تبدیل می شود به” من این چیز را میخرم چون واقعاً دوستش دارم “.این تبدیل چیزی را افزایش میدهد که ما به فرانسوی با آن هم میگویم “لذتی روانی” و به شما چیزی را می دهد که ما به آن میگویم “مکمل روح”.
حالا شما میتوانید است حس وفاداری را میان خود و مصرف کننده ایجاد کنید و فراتر از جایی برسید که می توانستید با برند یا فرا برند بودن با آن برسید،قدمی که برداشتن آن شگرف و باورنکردنی است.
چیزی که درباره این دوره مهم است دقیقا «کاربردی» بودن آن است. به این معنا که ما نمی خواهیم با بحث های تئوریک و تعریفی و کلی، وقت کارگاه را بگیریم، برعکس، هدف ما این است که مهم ترین و متمایزترین تکنیک ها و مهارت هایی که شما برای بازاریابی و تولید محتوا موثر نیاز دارید در اختیارتان قرار دهیم. به همین دلیل، دوره های گروه مشاورین هوش پیروزی، همگی دارای یک دستورالعمل کاربردی و اجرایی هستند که برای شما طراحی شده تا دقیقا بدانید از چه نقطه ای باید شروع کنید و چطور پیش بروید و در نهایت به کجا برسید.
پیش از شرکت در این دوره، نیازی به دانش اولیه نیست و تمامی مباحث از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.
دوره ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. البته این دوره برای شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی به صورت حضوری در محل شرکت یا سازمان برگزار خواهد شد.
شرکتکنندگان در این دوره میتوانند تمامی این اطلاعات را در خاطر بسپارند ولی بهتر است یادداشت برداری و مرور مطالب حداکثر تا یکماه انجام شود.
در این دوره فرض اولیه بر آن است که مخاطبان چیزی از بازاریابی و تولید محتوا نمی دانند. پس سطح دوره از مباحث مقدماتی تا پیشرفته است.
چه مدیر بازاریابی محتوایی یکی از شرکت های بزرگ باشید و چه مالک کوچکترین کسب و کار، این دوره کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را رشد دهند. اندازه کسب و کار مهم نیست. هر عنوان و نقشی که دارید اگر بخشی از فرایند بازاریابی برای تولید درآمد است این دوره مناسب شماست.
دریافت مشاوره رایگان از متخصصین گروه مشاورین هوش پیروزی تا پایان عمر، دریافت گواهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فایل الکترونیکی و محتوای صوتی دوره بخشی از خدماتی است که شما علاوه بر شرکت در این دوره خواهید داشت.