دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب

فصل اول) آغازگر باشید

  • تجارب جهانی در رابطه با خلق برند
  • آنچه از هشت شرکت بزرگ دنیا آموخته‌ایم
  • مهره های کلیدی الهام بخش
  • وقتی بقیه به سمت راست می روند شما به سمت چپ بروید
  • از دفتر خارج شوید و به خیابان بروید
  • همیشه در حاشیه باشید
  • هیچ چیز ناممکن نیست

فصل دوم) زمان همه چیز را تغییر میدهد

  •  سفری از کالا به نام تجاری
  •  از نام تجاری و برند
  •  اقتصاد توجه و فراموشی برندها

فصل سوم)  رهایی احساسی

  •  دگرگونی برندها با رابطه های احساسی
  •  عصر تحلیل داده ها
  •  نکاتی که کسی به شما نگفته است
  •  شما در واقع هیچ چیز نمی دانید

بخش چهارم) تنها چیزی که لازم دارید عشق است

  • گام های بعدی برای ساخت یک برند فراموش نشدنی
  • سه قانون مهم در برندسازی
  • در رویارویی با عشق همه شاعر می شوند
  • ما عاشق تجربه اندوزی هستیم
  •  عاشقم تیم  و عاشق چالش‌ها و عاشق اتفاقات
  • عاشق نظرات و انتقادات
  •  هنرمند باشید
  • مالک داشته هایتان باشید
  • عاشق کاری باشید که انجام می دهید
  •  اهمیت به مشتری
  •  تیم شما یک خانواده است
  •  با مشتری درگیر شوید
  •  رابطه صفر و یک با مشتری
  • شما این جایی که دیگران را پیروز کنید

بخش پنجم) به من احترام بگذار

  •  همه چیز بر پایه احترام است
  • 10 روش متفاوت برای احترام به مشتری
  •  نکاتی بسیار ساده اما برند ساز
  • ارتباط احساسی با مشتریان
  • آنچه مدیریت برند ها انجام نمی دهند
  •  قدرت واقعی…. برند شما را ماندگار خواهد کرد
  •  قوانین اجباری و الزامی برند
  • کدهای الهام‌بخش برای ساخت برند
  •  احترام از عملکرد
  •  آس  نهایی برند
  •  به دنبال نوآوری باشید
  •  گامهای اساسی در نوآوری هدفمند
  •  ۵ راز بزرگ ارزش آفرینی
  • بهبودی  و پیشرفت پیوسته
  • پایبندی به تعهدات
  •  ساده باشید
  •  پیچیدگی دشمن نوآوری
  •  پنهان نکنید
  •  چهار چشمی مراقب شهرت خود باشیم
  • پیشاپیش دیگران حرکت کنید و همان جا بمانید
  •  واقعیت را بگویید
  •  با صداقت دوست شوید
  • بزرگترین مسئولیت برند
  •  تا می توانید خدمت کنید
  •  قیمت را دست کم نگیرید
  •  شایسته اعتماد باشید
  •  در  این آزمون مهم شکست نخورید
  • 10 نکته‌ای که باید از امروز انجام داد

بخش ششم) عشق بلاتکلیف است

  • عصر پایان بازی برند ها
  • باید چیز جدید جدید خلق کرد
  •  وفاداری بی چون و چرا
  • برند های جلب کننده اعتماد
  • برندسازی قمار بزرگی است
  • مصرف‌کنندگان زیرک،باهوش اما بدبین
  • شما تنها ۳۰ ثانیه وقت دارید
  •  اگر به کارت ادامه دهیم به برندی میرسی که دنبالش هستی
  •  چرخه حیات برند ها
  • همیشه تنها یک برند محبوب  وجود دارد
  • زبان  کسب و کار شما چیست؟
  • شیوه اتصال به بازار

بخش هفتم)  وسواس زیبا

  • برند محبوب چیست؟
  •  لذت جویی برند
  •  اینجا مرکز جهان است
  •   شما نیز احساسی هستید
  •  اعداد و آمار مزخرف هستند
  • ۵ گام مهم برای دوست داشتنی شدن برند
  •  راز آلودگی، لذت جویی و رابطه صمیمانه
  •  ایده های بسیار مهم در خلق برند
  •  برند ها متعلق به عاشقانه ها هستند
  •  برند یعنی عمل و اقدام
  •  ایجاد رابطه های هدفمند
  •  ایجاد رابطه های معنادار
  •  پرشور و حرارت  باشید
  •  مشتریان را درگیر کنید
  •  وفاداری مشتری را تجلیل کنید
  •  داستان های معرکه را پیدا کنید و بازگو کنید

بخش هشتم) آنچه انجام می دهم خیال پردازی است

  • اصل شگفتی در ساخت برند
  • اصل پیش بینی در ساخت برند
  • اصل آموزش در ساخت برند
  • اصل غافلگیری در ساخت برند
  • اصل راز آلودگی در خلق برند محبوب و دوست داشتنی
  • راز وفاداری بی چون و چرا به برند
  • ترکیب شگفتی،راز آلودگی و پختگی
  • اصول اصلی تحریک مشتری در ساخت برند محبوب
  • 5 اصلی اصلی راز آلودگی
  • داستان های خودتان را تعریف کنید
  • نقش داستان ها در ساخت یک برند عالی
  • استفاده از گذشته،حال و آینده خود
  • نقش میراث در ساخت یک برند محبوب
  • فرایند اصلی ساخت یک برند گسترده
  • افسانه ها و نمادهای تصویری

بخش نهم) تماس انسان

  • احساسات انسانی همه چیز است
  •  در آغوش گرفتن حواس
  •  حلقه های گم شده برندهای محبوب
  • درک کردن حواس
  • قهوه ،کره بادام زمینی و مداد شمعی
  •  حواس در جهان
  •  شرکت ویرجین :یک برند محبوب

بخش دهم) آنچه برند های قوی انجام می دهند

  • ایجاد وفاداری بیشتر مشتری
  • حساسیت کمتری نسبت به قیمت گذاری
  • افزایش محصولات جدید
  • افزایش حمایت از شرکای تجاری
  • تمرکز بر تلاش های بازاریابی
  • جذب استعداد و سرمایه
  • توسعه مشارکت های استراتژیک
  • هدایت تصمیم گیری داخلی

بخش یازدهم) چالش های پیش رو و راه کارهای کاربردی

  • برخورد با برندها به عنوان دارایی
  • ایجاد زیرمجموعه های جدید
  • ایجاد موفقیت در ایجاد نام تجاری
  • دستیابی به ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • ساختن برند خود در داخل
  • ایجاد یک استراتژی دیجیتال
  • حفظ ارتباط برند
  • استراتژی در جهت هم افزایی برندها
  • ستفاده از دارایی های برند برای امکان رشد
  • پاسخ به رکود اقتصادی
  • موثر ماندن در عصر تجارت الکترونیکی
  • درگیر کردن مصرف کنندگان

توضیحات

دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب

“چشم اندازی فرا تر از یک برند”

این را از یاد نبرید…

شرایط سخت و پر تلاطم این ایده‌ها و اراده ها هستند که می‌توانند حتی کوهها را جابجا کند. دوره حرفه ای و کاربردی ساخت برند محبوب محصول ذهن سنت‌شکن و خلاق گروه مشاورین هوش پیروزی است.

کارشناسان هوش پیروزی با صدای بلند پرصلابتشان و با دنیایی از اطلاعات که پشتوانه موفقیت آنهاست ،به ما می گویند که تلاش های برندسازی به شکل و شیوه های گذشته از دور خارج شده و پوچ و بی‌مایه هستند.

چیزی که مصرف‌کنندگان نیاز دارند علاقه شدید است.

کارشناسان گروه مشاورین هوش پیروزی نقشه فوق‌العاده خودشان را بر اساس راز آلودگی مسحورکنندگی و لذت‌جویی بناگذاشته اند و همین نقشه را در دوره ساخت برند محبوب با طرحی بسیار باشکوه با شما به اشتراک می گذارند

تماس با گروه مشاورین هوش پیروزی

 

مقدمه:

برند های محبوب مانند بهترین خانواده ها هستند آنها آموزه ای از گذشته را با پویایی هایی از حال ترکیب می کنند تا آینده عالی بسازند. فهمیدن اینکه چطور گذشته ،حال و آینده درهم پیچیده شده است یکی از اصول راهنمایی کننده آقای والت دیزنی است. شرکت دیزنی با ساختن کارتون کوتاهی درباره یک موش تاسیس شده است.

همیشه بهترین برندها دو لحظه سرنوشت سال و پر اهمیت را از آن خود می‌کنند: اولین در قفسه فروشگاه اتفاق می افتد، آنگاه  که مصرف‌کننده تصمیم می‌گیرد چه برندی را بخرد و دومی در خانه رخ می‌دهد،  آنگاه که او از محصول استفاده می کند و خرسند می شود یا نه!

برندهایی که بارها این دو لحظه حقیقی را از آن خود می‌کنند و جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن مصرف کنندگان باز می کنند. هر چه این لحظات بیشتر ثبت شوند پیوند صمیمی قوی‌تری با مصرف کنندگان به وجود می آید.

دوره آموزشی و حرفه‌ای ساخت یک برند محبوب شیوه های بسیار جدیدی در راستای برند شدن ارائه می کند، حتی برای افراد بسیار با تجربه حوزه ی تجارت.

دوره حرفه ای و کاربردی ساخت یک برند محبوب کاربران خود را وامی‌دارد تا به راز آلودگی لذت جویی و رابطه صمیمانه به عنوان ابزارهایی برای برنده شدن بیاندیشند.

دوره حرفه‌ای و کاربردی ساخت یک برند محبوب   نگرش های عملی را به صورت اعمال قدرت، احساس احترام و عشق ارائه می کند و این ذوره حرفه ای و کاربردی موارد مطالعاتی مستند و اثبات شده ای عرضه می کند تا مفهوم برند محبوب را به کسب و کار شما وارد کند.

در یک کلام، دوره حرفه‌ای و کاربردی ساخت یک برند محبوب برای افرادی چون ما و  شماست که به مصرف کنندگان و برند های مورد علاقه خودتان اهمیت می دهید.

ما در گروه مشاورین هوش پیروزی آموخته‌ایم که بازار تعیین کننده همه چیز است. از این رو هر گاه با مانع یا مشکلی مواجه می شویم همیشه به خودمان می‌گوییم به بازار گوش کن به صدای مصرف‌کننده توجه کن. این اصل بنیادی کسب و کار است.

همیشه باید به بازار و مصرف کننده برگشت این شیوه گروه مشاورین هوش پیروزی است.بنابراین هرگاه که با مشکلی روبرو می‌شویم ،به اصل بر می گردیم .زیرا برند شدن زبانزد بازار بودن و برند محبوب شدن را مصرف کننده تعیین می‌کند .نه ما. در واقع ما نمی توانیم چیزی را تعیین کنیم. مصرف کننده تعیین‌کننده است این یک اصل است.

دوران سلطنت دیوانگان شروع شده است!!

به همه کسانی که به گروه مشاورین هوش پیروزی پیوسته اند خوش آمد می گوییم. اینجا خانه ای امن برای آینده شماست.در اینجا فرد مسن و کهنه کار خاطرات دلپذیر و شیرین گذشته را زنده می‌کند و فرد جوان از پیشرفت و سرگرمی لذت می برد و طمع آینده ی دور را حس می‌کند. قرار است گروه مشاورین هوش پیروزی مکانی ایده‌ال ،رویایی و حقیقتی انکارناپذیر باشد ،این دقیقا همان چیزی است که شما به دنبالش بوده اید . با امید اینکه اینجا مرکز شادی ،پیشرفت ،ثروت و الهام برای شما و جهانیان باشد.
برندسازی ساخت برند محبوب

واکنش غریزی من همیشه این طور بوده است که وقتی همه به سمت راست می روند من به سمت چپ بروم.معتقدم بهترین راه برای سوم نشدن اول شدن است.

ما همه چیزهای مهمی را که درباره تجارت ، برند و بازاریابی می‌دانیم مدیون مشتریان خوب و دوست داشتنی خودمان است.

همواره باور داشتم که اگر به سمت جهنم هم پیش می روید و تنها گزینه ادامه دادن و ثابت قدم بودن است.

من از دلتنگی و غربت کم ارزش گذشته صحبت نمی‌کنم بلکه از عقیده محکم و راسخی  صحبت می کنم که باور دارد آینده را باید از آینده ساخت نه از گذشته!!

باور داریم مهمترین کاری که هر پدر و مادری برای فرزندش، هر رهبری برای پیروانش ،هر محصولی برای صاحبانش و هر رویدادی برای مخاطبانش انجام می دهد الهام بخشیدن به آنهاست.

برندهای محبوب مانند بهترین خانواده ها هستند! آنها آموزه ای از گذشته  را با پویایی‌هایی از حال  ترکیب  می‌کنند تا آینده عالی بسازند .فهمیدن اینکه چطور گذشته ،حال و آینده درهم پیچیده شده است یکی از اصول اصلی راهنمایی و مشاوره برندهای محبوب است.

در نهایت به این فکر افتادم که این اصلا درست نیست که لوگوی کوکاکولا همه جا باشه اما هوش پیروزی هیچ جا دیده نشه !!

چه کسانی در بازی تکامل پیروز شده اند؟جواب:کسانی که خیلی سریع تر به دامنه ی گسترده تحرکات و اطلاعات واکنش نشان داده اند و به آسانی بازی را بردند                                                               

یاداشت های مهم –شماره 1:
ایده تبدیل شدن یک برند به برند محبوب به معنی تغییر رابطه بین مصرف کننده و برند است. این تغییر موضع از تصمیم منطقی برای خرید یک برند به تصمیم غیر منطقی و احساسی برای وفادار بودن به برند دیگر ناشی می شود .در نهایت ،متوجه خواهید شد همین که برند به برند محبوب تبدیل شد، برای اشتباهاتش بخشیده می شود. شاید کم کاری در نوآوری همیشه به زمان‌بندی خوب یا به بهترین قیمت مربوط نباشد. در یک برند محبوب، پیوند بین مصرف کننده و برند بسیار محکم است. این برداشت از یک دلیل منطقی “من این کالا را می‌خرم چون به من این چیز یا آن چیز را می دهد” تبدیل می شود به” من این چیز را می‌خرم چون واقعاً دوستش دارم “.این تبدیل چیزی را افزایش می‌دهد که ما به فرانسوی با آن هم می‌گویم “لذتی روانی” و به شما چیزی را می دهد که ما به آن می‌گویم “مکمل روح”.
حالا شما می‌توانید است حس وفاداری را میان خود و مصرف کننده ایجاد کنید و فراتر از جایی برسید که می توانستید با برند یا فرا برند بودن با آن برسید،قدمی که برداشتن آن شگرف و باورنکردنی است.
آیا مطالب دوره بازاریابی محتوا برای من کاربردی است؟

چیزی که درباره این دوره مهم است دقیقا «کاربردی» بودن آن است. به این معنا که ما نمی خواهیم با بحث های تئوریک و تعریفی و کلی، وقت کارگاه را بگیریم، برعکس، هدف ما این است که مهم ترین و متمایزترین تکنیک ها و مهارت هایی که شما برای بازاریابی و تولید محتوا موثر نیاز دارید در اختیارتان قرار دهیم. به همین دلیل، دوره های گروه مشاورین هوش پیروزی، همگی دارای یک دستورالعمل کاربردی و اجرایی هستند که برای شما طراحی شده تا دقیقا بدانید از چه نقطه ای باید شروع کنید و چطور پیش بروید و در نهایت به کجا برسید.

برای شرکت در دوره بازاریابی و تولید محتوا باید چه چیزهایی بدانیم؟

پیش از شرکت در این دوره، نیازی به دانش اولیه نیست و تمامی مباحث از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.

دوره بازاریابی و تولید محتوا به چه صورتی برگزار می شود؟

دوره ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. البته این دوره برای شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی به صورت حضوری در محل شرکت یا سازمان برگزار خواهد شد.

آیا مباحث دوره بازاریابی و تولید محتوا، همیشه در خاطر ما خواهد ماند؟

شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند تمامی این اطلاعات را در خاطر بسپارند ولی بهتر است یادداشت برداری و مرور مطالب حداکثر تا یکماه انجام شود.

سطح مطالب دوره بازاریابی و تولید چگونه است؟

در این دوره فرض اولیه بر آن است که مخاطبان چیزی از بازاریابی و تولید محتوا نمی دانند. پس سطح دوره از مباحث مقدماتی تا پیشرفته است.

دوره بازاریابی و تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

چه مدیر بازاریابی محتوایی یکی از شرکت های بزرگ باشید و چه مالک کوچکترین کسب و کار، این دوره کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را رشد دهند. اندازه کسب و کار مهم نیست. هر عنوان و نقشی که دارید اگر بخشی از فرایند بازاریابی برای تولید درآمد است این دوره مناسب شماست.

آیا با ثبت نام در این دوره بازاریابی و تولید محتوا، خدمات دیگری هم دریافت خواهم کرد؟

دریافت مشاوره رایگان از متخصصین گروه مشاورین هوش پیروزی تا پایان عمر، دریافت گواهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فایل الکترونیکی و محتوای صوتی دوره بخشی از خدماتی است که شما علاوه بر شرکت در این دوره خواهید داشت.

اطلاعات دوره

  • مدرس:سعید جوی زاده - عقیل جوکار
  • شروع دوره:از 15 اسفند 1399
  • مدت زمان دوره:20 ساعت
پاک کردن

پشتیبانی

هوش پیروزی 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

سایر وبسایت ها

آموزش GIS و RS طراحی وبسایت و دیجیتال مارکتینک

برچسب ها

برند محبوب
دوره حرفه ای و کاربردی ساخت یک برند
دوره ساخت برند
دوره ساخت یک برند
ساخت برند
ساخت برند محبوبجلسه اول (رایگان)
کل دوره