توضیحات
دوره جامع بازاریابی در کسب و کار
چگونه می توانید بازاریابی خود را تازه نگه دارید؟ ایده ها و رویکردهای جدیدی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید؟ بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارها و سیستم عامل های امروزی ، یک استراتژی بازاریابی برنده را توسعه ، اجرا و اندازه گیری کنید. دوره بازاریابی کسب و کارهای کوچک به شما کمک می کند بر مهارت های سنتی بازاریابی و جدیدترین ابزارها و تکنیک های دیجیتال تسلط داشته باشید – همه چیز را از برند تجاری و روابط عمومی گرفته تا SEO ، PPC ، تجزیه و تحلیل وب و بازاریابی در شبکه های اجتماعی یاد بگیرید. در پایان دوره بازاریابی کسب و کارهای کوچک ، شما و تیم خود به ابزارهایی برای تولید ایده های تازه و جذاب بازاریابی مجهز خواهید شد.
در دوره جامع بازاریابی در کسب و کار قرار است چه چیزی را آموزش دهیم؟
مقدمه
دوره آموزشی دوره بازاریابی کسب و کارهای کوچک از مجموعه آموزش های حرفه ای گروه مشاورین هوش پیروزی می باشد. در دوره آموزشی بازاریابی کسب و کارهای کوچک شما را با دیدگاه های کلیدی و پرکاربرد در زمینهی بازاریابی در کسب و کارهای امروزی آشنا میکند؛ ایدههایی که به موفقیت شما در کسب و کار کمک خواهد کرد.
در دوره آموزشی بازاریابی کسب و کارهای کوچک به شما ایدههای اثربخشی جهت پیروزی بر رقبا و غلبه بر مشکلات آموزش داده میشود که میتوانید برای بهبود نتایج بازاریابی خود از آنها بهره ببرید تا هرچه سریعتر به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنید. در واقع دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است. مطابق نظریات علمی، 72 درصد شکستها در کسب و کار بستگی به کاهش یا عدم تاثیرگذاری عملیات بازاریابی و فروش دارد.

در دوره آموزشی بازاریابی کسب و کارهای کوچک به شرح و بیان مطالبی متنوع و تاثیرگذار میپردازیم مطالبی مانند: سه سوال کلیدی در بازاریابی، چهار روش برای دگرگونی در کسب و کار، بهرهگیری از استراتژی «ضربه غافلگیرانه»، دلیل خرید مردم و دهها نکته پرکاربرد دیگر.
نقطه آغازین بازاریابى موفق براى شما این است که به خاطر داشته باشید همیشه حق با مشترى است. آنها به دلایل خود و نه براى برآورده ساختن خواسته شما اقدام به خرید مىکنند. مشتریان خودخواه هستند، متوقعاند، بىترحمند، وفادار نیستند. اما همیشه حق با آنهاست. آنها با توجه به نیازها، خواستهها، امیال و اندیشه خود عمل مىکنند. مشتریان به محض اینکه احساس کنند جاى دیگرى فروشنده بهترى وجود دارد، خرید از شما را متوقف مىکنند و به سراغ فروشنده جدید مىروند.
توانایى شما براى ظاهر شدن مطابق میل آنها و برآورده ساختن خواستهها و نیازهاى آنها تا حدود زیاد موفقیت شما در تجارتتان را رقم مىزند.
بازاریابى مهارتى است که باید آن را بیاموزید. براى آموختن این مهارت باید پیوسته برخى از ایدهها و نظرات را مورد توجه قرار دهید و به طور منظم سؤالات حیاتى را مطرح سازید. اگر وقت صرف کنید و به سوالات مطرح شده در این کتاب جواب بدهید، به مقدار زیاد بر مهارتهاى بازاریابى خود مىافزایید.
هدف بازاریابى راهبردى این است که به شما امکان دهد که مقادیر بیشترى از کالاهاى خود را با قیمتى بالاتر بفروشید و قلمرو وسیعترى از بازار را مورد استفاده قرار دهید.
رقباى شما میزان فروش، سهم شما در بازار و میزان سود شما را مشخص مىکنند. رقباى شما هرگز به اندازه امروز سرسخت و جدى نبودهاند. وظیفه شما این است که پیوسته بر آنها پیشى بگیرید و بکوشید رهبرى بازار را به دست بگیرید. براى موفقیت شما حد و حدودى وجود ندارد. حد و حدود را خودتان براى خودتان در نظر مىگیرید.

و اما…
چنانچه قصد شرکت در این دوره را دارید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسبوکار خود را احساس کردهاید. شاید هم به این فکر میکنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگوییم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیتهای بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید. اما این دوره چطور به شما کمک میکند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به 9 قسمت تقسیم و به تفصیل هر یک در این دوره بپردازیم. درواقع وقتی به پایان این دوره برسید، طرح بازاریابی یک صفحهای شما هم کامل شده و آمادۀ اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید تا در کسب و کار خودتان موفق شوید.
3 دیدگاه برای دوره جامع و حرفهای بازاریابی کسب و کارها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.