دوره جامع و حرفه‌ای بازاریابی کسب و کارها

حراج!

هفته اول: بازار هدف من

  • چرا هدف قراردادن همه افراد با محصول یا خدمتتان ایده افتضاحی است؟
  • چرا بازاریابی انبوه می‌تواند به کسب و کارتان آسیب برساند؟
  • چطور از شاخص PVP برای انتخاب بازار هدفتان استفاده کنید؟
  • چرا باید روی جاویژه تمرکز کنید و تبدیل به ماهی بزرگ در برکه کوچک شوید؟
  • چطور اهمیت قیمت را از بین ببرید؟
  • چرا باید از تبلیغ لیستی طولانی از خدمات و محصولات دست بکشید؟
  • چطور به اعماق ذهن مشتریان بالقوه خود نفوذ کنید تا بتوانید خواسته واقعی آن‌ها را درک کنید؟

هفته دوم: ایجاد بهترین و جذاب ترین پیام تبلیغاتی

  • چرا اکثر تبلیغات کاملاً بی‌مصرف‌اند و به جای آن‌ها چه باید کرد؟
  • چطور حتی وقتی محصولی عام می‌فروشید بین رقبا سرآمد باشید؟
  • چرا هیچ وقت نباید فقط بر مبنای قیمت رقابت کنید؟
  • چطور برای بازار هدف خود پیشنهادهای مجاب کننده خلق کنید؟
  • مثال‌هایی از برخی موفق‌ترین عناوین تبلیغاتی تاریخ
  • چطور وارد ذهن مشتری بالقوه خود شوید و در مکالماتی که آن‌جا صورت می‌گیرد مشارکت کنید؟
  • چطور به شکلی موثر، کسب و کار، محصول یا خدمت خود را نام‌گذاری کنید؟

هفته سوم: دستیابی به مشتریان بالقوه

  • چطور اثربخشی کمپین بازاریابی را بسنجیم؟
  • چرا «مطرح کردن نام خود» استراتژی بازنده است؟
  • چطور در تبلیغات، بازگشت سرمایه خوبی کسب کنیم؟
  • ارزش طول عمر مشتری
  • چطور بین «درآمد اولیه» و «درآمد ثانویه» تمایز قایل شویم؟
  • بیگ بنگ رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار شما
  • چطور به اثربخش از ایمیل و پست‌ها به عنوان بخشی از استراتژی رسانه‌ای خود استفاده کنیم؟
  • چطور از کسب و کارتان در برابر «تک نقطه شکست» محافظت کنیم؟

هفته چهارم: جذب مشتریان راغب

  • چرا هیچ وقت نباید برای فروش مستقیم از طریق تبلیغ تلاش کنیم و به جای آن چه باید کرد
  • چطور از وضعیت «شکار» به «کشاورزی» برسیم؟
  • چطور اطمینان حاصل کنیم که همیشه کسب و کارهای جدیدی در دسترس دارید؟
  • چرا نباید با همه مشتریان بالقوه یکسان برخورد کنیم؟
  • چطور از «رشوه اخلاقی» برای کشف مشتریان بالقوه با احتمال خرید زیاد استفاده کنیم؟
  • چطور فوراً اثربخشی تبلیغات خود را تا 90 درصد بالا ببرید؟
  • چطور فردی متخصص و مورد اعتماد در بازار هدف خود دیده شوید؟

هفته پنجم: پرورش مشتریان راغب

  • راز پشت پرده «بزرگترین فروشنده دنیا» چیست؟
  • چطور پول با پیگیری بدست می‌آید؟
  • چطور از پول به عنوان اهرم استفاده کنیم؟
  • چطور رقبای خود را محو کنید و در جایگاه مخصوص خود قرار بگیرید؟
  • استراتژی‌های ساده برای به دام انداختن مشتریان بالقوه
  • چرا برای موفقیت کسب و کارتان به «زیرساخت بازاریابی» نیاز دارید و چطور آن‌را ایجاد کنید؟
  • نابغه‌های کسب و کار شما چه کسانی خواهند بود؟
  • چطور از افراد مستعد در سراسر کشور برای موفقیت کسب و کارتان استفاده کنید؟

هفته ششم: تبدیل به فروش

  • چرا وقتی صحبت از گرفتن مبالغ زیاد بابت خدمات و محصولاتتان می‌شود، جایگاه‌یابی عاملی حیاتی است؟
  • چطور هنگام فروش به عنوان میهمانِ مورد احترام مشتری قرار بگیرید و نه فروشنده‌ای آویزان؟
  • چرا احتمالات به عنوان صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط به ضرر شما هستند و در این شرایط چه باید کرد؟
  • چطور احساس ریسک زیادی را که مشتریان از معامله با شما دارند، کاهش دهید؟
  • هنگام فروش بلافاصله اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.
  • چطور محصولات و خدمات خود را به درستی قیمت گذاری کنید؟
  • چطور موانعی که جلوی خرید مشتریان را می‌گیرند، از سر راهشان بردارید؟

هفته هفتم: ارائه تجربه‌ای در سطح جهانی

  • چرا ساختن قبیله‌ای دوآتشه برای موفقیت کسب و کارتان ضروری است و چطور می‌توانید این‌کار را انجام دهید؟
  • دو عملکرد مهم و حیاتی کسب و کار شما
  • چطور به هنگام فروش محصول یا خدمتی که معمولی و کسل‌کننده است، دست به خلاقیت بزنید؟
  • کاربرد تکنولوژی در کسب و کارتان و اینکه چطور از این ابزار قوی در کسب و کارتان استفاده کنید؟
  • چرا سیستم‌ها کلید استفاده از پتانسیل درآمدزایی نهفته در کسب و کار شما هستند؟
  • چهار سیستم اصلی در کسب و کارتان که موفقیت آن را تضمین خواهد کرد.

هفته هشتم: افزایش ارزش طول عمر مشتری

  • چرا پایگاه مشتریان فعلی شما مانند معدن الماس است و چطور ارزش آن را درک کنیم؟
  • پنج روش اساسی برای کسب درآمد بیشتر از مشتریان فعلی
  • چطور مشتریان از دست رفته یا کسانی که مدتی است خرید نکرده‌اند را دوباره جذب کنیم؟
  • معیارهای اساسی بازاریابی که باید بدانید و مدیریت کنید.
  • مثالی از بهبود مختصر در سه عدد کلیدی که منجر به افزایش 100 درصدی سود می‌شود.
  • چرا همه انواع رشد و درآمد در کسب و کار خوب نیستند و چطور از «درآمد آلوده» جلوگیری کنیم؟
  • چهار دسته بندی کلی از مشتریان و اینکه چرا نباید با همه آن‌ها یکسان رفتار کرد؟

هفته نهم: هماهنگ سازی و تحریک ارجاع شوندگان

  • چرا تکیه کردن به تبلیغات دهان به دهان استراتژی بازنده است؟
  • چطور بدون اینکه نیازمند یا مستأصل دیده شویم، از افراد بخواهیم ما را به دیگران توصیه کنند؟
  • «قانون 250» و اینکه چطور به داشتن جریان مستمر از تجارت حاصل از ارجاع شوندگان ارتباط دارد؟
  • اصول روانشناسی پس زمینه بازاریابی ارجاعی و اینکه چطور مشتریان فعلی را ترغیب کنید تا دیگران را به شما ارجاع دهند؟
  • چطور در سرمایه‌گذاری‌های مشترک سناریوی برد-برد ایجاد کنیم؟
  • چطور با ارجاع مشتریان به دیگران درآمدزایی کنید؟
  • «برندینگ» در کسب و کارتان چیست و چطور در کسب و کار خود برای برندتان ایجاد ارزش کنید؟

توضیحات

دوره جامع بازاریابی در کسب و کار

چگونه می توانید بازاریابی خود را تازه نگه دارید؟ ایده ها و رویکردهای جدیدی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید؟ بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارها و سیستم عامل های امروزی ، یک استراتژی بازاریابی برنده را توسعه ، اجرا و اندازه گیری کنید. دوره بازاریابی کسب و کارهای کوچک به شما کمک می کند بر مهارت های سنتی بازاریابی و جدیدترین ابزارها و تکنیک های دیجیتال تسلط داشته باشید – همه چیز را از برند تجاری و روابط عمومی گرفته تا SEO ، PPC ، تجزیه و تحلیل وب و بازاریابی در شبکه های اجتماعی یاد بگیرید. در پایان دوره بازاریابی کسب و کارهای کوچک ، شما و تیم خود به ابزارهایی برای تولید ایده های تازه و جذاب بازاریابی مجهز خواهید شد.

در دوره جامع بازاریابی در کسب و کار قرار است چه چیزی را آموزش دهیم؟

دوره جامع کسب و کار

مقدمه

دوره آموزشی دوره بازاریابی کسب و کارهای کوچک  از مجموعه آموزش های حرفه ای گروه مشاورین هوش پیروزی می باشد. در دوره آموزشی بازاریابی کسب و کارهای کوچک   شما را با دیدگاه های کلیدی و پرکاربرد در زمینه‌ی بازاریابی در کسب و کارهای امروزی آشنا می‌کند؛ ایده‌هایی که به موفقیت شما در کسب و کار کمک خواهد کرد.

در دوره آموزشی بازاریابی کسب و کارهای کوچک   به شما ایده‌های اثربخشی جهت پیروزی بر رقبا و غلبه بر مشکلات آموزش داده می‌شود که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی خود از آن‌ها بهره ببرید تا هرچه سریع‌تر به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید. در واقع دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است. مطابق نظریات علمی، 72 درصد شکست‌ها در کسب و کار بستگی به کاهش یا عدم تاثیرگذاری عملیات بازاریابی و فروش دارد.

دوره بازاریابی کسب و کارها

در دوره آموزشی بازاریابی کسب و کارهای کوچک  به شرح و بیان مطالبی متنوع و تاثیرگذار می‌پردازیم مطالبی مانند: سه سوال کلیدی در بازاریابی، چهار روش برای دگرگونی در کسب و کار، بهره‌گیری از استراتژی «ضربه غافلگیرانه»، دلیل خرید مردم و ده‌ها نکته پرکاربرد دیگر.

نقطه آغازین بازاریابى موفق براى شما این است که ‌به‌ خاطر داشته باشید همیشه حق با مشترى است. آن‌ها به دلایل خود و نه براى برآورده ساختن خواسته شما اقدام به خرید مى‌کنند. مشتریان خودخواه هستند، متوقع‌اند، بى‌ترحمند، وفادار نیستند. اما همیشه حق با آن‌هاست. آن‌ها با توجه به نیازها، خواسته‌ها، امیال و اندیشه خود عمل مى‌کنند. مشتریان به محض اینکه احساس کنند جاى دیگرى فروشنده بهترى وجود دارد، خرید از شما را متوقف مى‌کنند و به سراغ فروشنده جدید مى‌روند.

توانایى شما براى ظاهر شدن مطابق میل آن‌ها و برآورده ساختن خواسته‌ها و نیازهاى آن‌ها تا حدود زیاد موفقیت شما در تجارتتان را رقم مى‌زند.

بازاریابى مهارتى است که باید آن را بیاموزید. براى آموختن این مهارت باید پیوسته برخى از ایده‌ها و نظرات را مورد توجه قرار دهید و به ‌طور منظم سؤالات حیاتى را مطرح سازید. اگر وقت صرف کنید و به سوالات مطرح شده در این کتاب جواب بدهید، به مقدار زیاد بر مهارت‌هاى بازاریابى خود مى‌افزایید.

هدف بازاریابى راهبردى این است که به شما امکان دهد که مقادیر بیشترى از کالاهاى خود را با قیمتى بالاتر بفروشید و قلمرو وسیع‌ترى از بازار را مورد استفاده قرار دهید.

رقباى شما میزان فروش، سهم شما در بازار و میزان سود شما را مشخص مى‌کنند. رقباى شما هرگز به اندازه امروز سرسخت و جدى نبوده‌اند. وظیفه شما این است که پیوسته بر آن‌ها پیشى بگیرید و بکوشید رهبرى بازار را به دست بگیرید. براى موفقیت شما حد و حدودى وجود ندارد. حد و حدود را خودتان براى خودتان در نظر مى‌گیرید.

دوره جامع بازاریابی

و اما…

چنانچه قصد شرکت در این دوره را دارید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسب‌وکار خود را احساس کرده‌اید. شاید هم به این فکر می‌کنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگوییم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیت‌های بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید. اما این دوره چطور به شما کمک می‌کند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به 9 قسمت تقسیم و به تفصیل هر یک در این دوره بپردازیم. درواقع وقتی به پایان این دوره برسید، طرح بازاریابی یک صفحه‌ای شما هم کامل شده و آمادۀ اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید تا در کسب و کار خودتان موفق شوید.

3 دیدگاه برای دوره جامع و حرفه‌ای بازاریابی کسب و کارها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع و حرفه‌ای بازاریابی کسب و کارها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات دوره

  • مدرس:دکتر سعید جوی‌زاده
  • شروع دوره:از 15 اسفند 1399
  • مدت زمان دوره:25 ساعت
  • نحوه برگزاری:آنلاین
  • قیمت دوره:1,000,000 699,000 تومان

پشتیبانی

هوش پیروزی 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

سایر وبسایت ها

آموزش GIS و RS طراحی وبسایت و دیجیتال مارکتینک

برچسب ها

دوره آنلاین بازاریابی
دوره بازاریابی
دوره جامع بازاریابی

3 دیدگاه برای دوره جامع و حرفه‌ای بازاریابی کسب و کارها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع و حرفه‌ای بازاریابی کسب و کارها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *