5 نکته ای که یک تاجر باید بداند

5 نکته ای که یک تاجر باید بداند

کار در یک شرکت با مشخصات بالا می تواند سخت باشد ، اما می تواند به صاحبان مشاغل بالقوه چند نکته بیاموزد. وقتی فشار وارد می شود ، تجار خوب با چالش روبرو می شوند. بهترین راه برای یادگیری تجربه است ، اما گذراندن بعضی از درسها ممکن است بنابراین نیازی نیست که آنها را به سختی آموخت. یک فرد موفق کسب و کار به معنای کنترل فشار ، ارائه ایده های جدید ، مدیریت فشار و درک برخی از اصول کارآفرینی است . برای افرادی که به فکر جهش در اداره یک تجارت هستند ، مواردی وجود دارد که باید بدانید. در اینجا پنج نکته ذکر شده است که هر کسبه در هوستون یا جاهای دیگر باید آنها را درک کند. آنها ضمن گذراندن زندگی حرفه ای به شما کمک می کنند.

1. بر حل مشکلات مشتریان خود تمرکز کنید

بسیاری از مشاغل بر روی محصولات تمرکز دارند. آنها دوست دارند چیزی را که ساخته اند یا خدمتی را که ارائه می دهند بفروشند. واقعیت این است که مصرف کنندگان واقعاً به محصول شما فکر نمی کنند. در واقع ، آنها به فکر خود و مشکلاتشان هستند. آنها به این فکر می کنند که چرا خانه آنها تمیز نیست ، چرا به مسئله حقوقی آنها رسیدگی نشده است یا چرا شرکت هواپیمایی که استفاده کرده اند خدمات خوب به آنها را متوقف کرده است اگر می خواهید موفق باشید باید به مشکلاتی که حل می کنید فکر کنید. در نظر بگیرید که مشتریان شما چه کسانی هستند و با چه روبرو هستند با انجام این کار ، می توانید همدلی بهتری با آنها نشان دهید و در عین حال به ایجاد محصولات و خدمات مفید نیز کمک کنید.

در حقیقت ، نزدیک به نیمی از محصولات در نهایت شکست می خورند زیرا بازار برای محصول آنها بسیار نازک است. معنی این امر این است که آنها قبل از اینکه فکر کنند آیا کسی برای این ایده سر و صدا می کند ، به ایده خوبی رسیده اند. صاحب مشاغل هوشمند در مورد مشکلات و اینکه آیا یک ایده بالقوه یک ایده را حل می کند ، فکر خواهد کرد. اگر کسب و کار با گرایش اول مشکلی آغاز شود ، در طولانی مدت با مشتریان راضی تر به پایان خواهد رسید.

2. موفقیت به زمان نیاز دارد

بهترین افراد در تجارت می فهمند که وقتی آنها در حال اداره مشاغل هستند ، از پایه چیزهایی می سازند. حتی اگر کسی به آن شرکتهایی که به صحنه هجوم آورده اند نگاهی بیندازد ، می فهمد که قبل از اینکه در مورد آنها اطلاعاتی کسب کنید ، زیر سطح زیادی اتفاق می افتد. اپل ، آمازون یا گوگل یک شبه موفق نبودند. بنیانگذاران آنها سالها تلاش کردند تا آن مشاغل را ایجاد کنند. شما باید انتظارات خود را بر این اساس تعیین کنید. بدانید که ممکن است سالها طول بکشد تا تمام زحماتی که اکنون می کشید به ثمر برسد. اگر برای این کار آماده نیستید ، بی تاب خواهید شد و در آخر مرتکب اشتباهاتی می شوید که می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

در ادامه راه خود به عنوان یک صاحب مشاغل ، بدانید که ممکن است مجبور باشید اکنون سرمایه گذاری کنید که سالها نتیجه نخواهد داد. به عنوان مثال ، در هوستون ، یک فرصت مهم وجود دارد. مردم دائماً به داخل شهر نقل مکان می کنند و رستوران ها می توانند از این پتانسیل استفاده کنند. بسیاری از کسبه می دانند که وکلای تجارت با کمک به آنها در انتخاب ساختار مناسب و پیش بینی مشکلات احتمالی ، به صاحبان مشاغل کمک می کنند تا از پتانسیل شهر استفاده کنند. بنابراین ، یافتن موفقیت ممکن است به معنای استخدام یک وکیل تجاری خوب هوستون برای حل برخی از مشکلات موجود باشد. علاوه بر داشتن یک وکیل خوب ، ایجاد موفقیت ممکن است به معنای سرمایه گذاری روی افراد خوبی باشد که می توانند به شما در رشد تیم فروش خود کمک کنند. این تفکر طولانی مدت مستلزم آن است که صاحب مشاغل ارزش های خود را بشناسد و به آنها پایبند باشد.

3. تمرکز روی نقاط ضعف شما هیچ خیری نمی تواند بدست آورد

شما ممکن است به دنیای تجارت نگاه کنید و فکر کنید که همه افراد موفق همه آنها را رقم زده اند. آیا استیو جابز نوعی جادوگر با تمام دانش موجود در جهان نبود؟ در حقیقت ، برخی از افراد ادعا می كنند كه او یك مرد روان رنجور بود كه كار كردن برای او سخت بود. هر شخص نقاط قوت و ضعف دارد. در ابتدا این موضوع را به ذهن خود بسپارید تا بتوانید تمرکز خود را نه بر روی آنچه شما و شرکتتان با آن دست و پنجه نرم می کنید بلکه بر روی آنچه که به خوبی انجام می دهید ، شروع کنید. وقتی روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید ، چیزهایی را که در آن مهارت دارید از خود دور می کنید. این استفاده غیر عملی از وقت بسیار ارزشمند شماست.

برخی از بهترین شرکت ها بر روی یک چیز تمرکز دارند. آنها می فهمند که در چه چیزی مهارت دارند و تا رسیدن به موفقیت از این لبه برای فراموشی بهره می گیرند. آنها سعی نمی کنند همه کارها را انجام دهند. برای وکلا ، این ممکن است به معنای تمرکز بر یک نوع قانون باشد. برای رستوران ها ، این ممکن است به معنای انجام فقط یک نوع غذا باشد. نترسید که انرژی مهم خود را روی کارهایی که به خوبی انجام می دهید متمرکز کنید. این امر بهترین بازدهی را در زمان شما ایجاد می کند.

4. تمرکز خود را بر روی ساخت یک تیم بگذارید

هیچ کس خوب تجاری این کار را به تنهایی انجام نمی دهد. هر شخصی که موفقیت داشته باشد تیمی در محل خود داشته است که می تواند به شما کمک کند تا خلا the ها را پر کنید. شما باید افرادی را در اطراف خود داشته باشید که نقاط قوت شما را تکمیل کنند. این به معنای یافتن شخصی است که اگر با آن دست و پنجه نرم کنید می تواند به شما در انجام کارهای خلاقانه کمک کند. در صورت داشتن خلاقیت ، به معنای یافتن یک مدیر خوب است. شما باید افرادی را در کنار خود داشته باشید که بتوانید هنگام رشد شرکت به آنها اعتماد کنید. مهم این است که شما می خواهید افرادی را پیدا کنید که ارزشهای اصلی شما را دارند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، پس از رشد شرکت کار راحت تری با آنها خواهید داشت.

5- شرکت شما به مشتریان چه پیشنهادی می دهد؟

بهترین کسبه ارزش پیشنهادی خود را می دانند. این بدان معناست که دقیقاً بدانید چه چیزی باعث می شود در بازار برای مشتریان برجسته شوید. اگر بتوانید این موضوع را کشف کنید ، از بازی جلوتر خواهید بود. هر چقدر بتوانید آن را واضح تر کنید ، برای فرآیند ها و بازاریابی شما بهتر خواهد بود. مشتریان به گزاره های ساده پاسخ خوبی می دهند.

در نهایت بهترین کسبه در جهان کسانی هستند که از اشتباهات خود درس می گیرند. آنها افرادی هستند که می فهمند چگونه تیمی بسازند و برای مشتریان خود بازاریابی کنند. اگر شرکت شما همه کارها را به خوبی انجام نداد ، فریاد نزنید. اگر بتوانید بفهمید چه کاری را به خوبی انجام می دهید ، در نهایت شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.

کسب و کار

5 نکته ای که یک تاجر باید بداند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *