20 نکته برتر برای ایجاد کسب و کار از کارآفرینان موفق

کارآفرینان موفق

ایجاد تجارت یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به آزادی مالی ، تحقق و تأثیر مثبت در جهان به طور همزمان است. اما این به معنای آسان بودن آن نیست.

همانطور که هر کارآفرین موفقی به شما خواهد گفت ، برای ساختن یک کسب و  کار زحمت زیادی لازم است . بیشتر کارآفرینان بارها شکست ، ناامیدی و یادگیری مداوم را تجربه کرده اند.

برای اکثر کارآفرینان ، راه موفقیت بسیار شبیه به پیکان سمت راست است:

اما صرف این که ساختن یک کسب و کار موفق آسان نیست به این معنی نیست که راهی وجود ندارد که بتوانیم سفر را کمی راحت کنیم . همانطور که زندگی و استراتژی کسب و کار تونی رابینز اغلب می گوید: موفقیت سرنخ هایی برجای می گذارد .

به عنوان یک کارآفرین ، شما همیشه نباید از آزمون و خطای خود درس بگیرید. در هر مرحله ای که باشید ، همیشه افراد و شرکت های دیگری هستند که می توانید از آنها بیاموزید.

طی چند سال گذشته ، این امتیاز را داشته ایم که مصاحبه کنیم ، محتوا درست کنیم و به معنای واقعی کلمه با صدها کارآفرین موفق از سراسر ایران همکاری کنیم. چه برای پست های وبلاگ ، فیلم های آپارات و حتی دوره های آنلاین  که ایجاد کرده ایم ، این کارآفرینان سخاوتمندانه دیدگاه های خود را برای کمک به موفقیت جامعه کارآفرینان و ایجاد کنندگان دوره های آنلاین به اشتراک گذاشته اند .

پس از کاوش در این منابع ، تصمیم گرفتیم برخی از توصیه های مورد علاقه خود را بیرون آورده و در این پست با شما به اشتراک بگذاریم.

ما امیدواریم که در هنگام ایجاد مشاغلی که تأثیر مثبتی در این دنیا دارد ، این مجموعه مشاوره به شما در جهت دهی (و شاید حتی جلوگیری از برخی اشتباهات پرهزینه!) کمک کند.

20 نکته برتر برای ایجاد کسب و کار از کارآفرینان موفق

20 نکته برتر برای ایجاد یک تجارت موفق

1) از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا بفهمند به چه چیزهایی علاقه دارند.

“از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا بفهمید بیشتر به چه چیزی علاقه دارند و سپس یک طرح را برای آزمایش تقاضا و اطمینان از ارائه اطلاعاتی که برای آنها مرتبط و مهم است اجرا کنید. این شما را در مسیر ایجاد محصولی که مردم واقعاً می خواهند ، فراهم می کند. ” – دوری کلارک

 

2) سعی نکنید یک محصول مناسب را به درستی ایجاد کنید. فقط شروع کنید و فروش را شروع کنید. 

“پول از حرکت و تلاش بدست  می آید ، نه از کمال. این بدان معنی است که شما واقعاً به وب سایت خود بی نقص نیازی ندارید و دوره شما نیز نیازی به کامل بودن ندارد. من از زمان آغاز تولید آن در ماه مه 2015 ، شش بار دوباره محصول اصلی خود را ضبط کرده ام. فقط شروع به کار کنید و فروش کنید ، این مهمترین قسمت در ابتدای کار است. ” – اسکات اولدفورد

 

3) به دنبال راه هایی برای خدمت بهتر به مخاطبان و مشتریان فعلی خود باشید. 

“به مخاطبی که جذب کرده اید نگاه کنید. حتی بهتر ، به کسانی که قبلاً از شما خرید کرده اند دقت کنید. اگر قبلاً لیستی 5 هزار نفری یا بیشتر دارید ، به جای تمرکز بر افزودن به لیست ایمیل خود یا افزایش مخاطبان رسانه های اجتماعی خود ، بر ایجاد محتوای جدید برای افرادی که قبلاً جذب کرده اید تمرکز کنید. بعد به چه محصول یا برنامه جدیدی نیاز دارند؟ برای آنها ایجاد کنید و یک مجموعه محصول خواهید ساخت. من یک مجموعه محصول از 3 برنامه اصلی دارم و هر برنامه در برنامه بعدی ساخته می شود. به من این امکان را می دهد تا ضمن افزایش درآمد خود ، از مخاطبانی که قبلاً جذب کرده ام حمایت کنم. ” – امی پورترفیلد

 

4) بدانید بازار شما چه می خواهد و آن را برای آنها بسازید.

” من می خواهم بدانم که آنها چه می خواهند ، و این همان چیزی است كه من می خواهم بسازم. ” – جی جی ویرجین

 

5) از بازخورد مشتریان خود برای تغییر و بهبود استفاده کنید.

“هیچ کس واقعاً کامل نیست. شما باید در یک مرحله تصمیم بگیرید که این همان چیزی است که من قصد دارم با آن رول کنم ، و سپس بر اساس بازخورد تغییر دهید. شما نمی خواهید صبر کنید تا کامل شوید زیرا افراد دیگر در حال راه اندازی هستند. شما می خواهید راه اندازی کنید ، و این بازخورد اولیه را دریافت می کنید ، و تغییر می دهید و نیشگون می گیرید. ” – جیمز آلتوچر

 

6) برای ایجاد جامعه پیرامون تجارت خود از گروه های فیس بوک استفاده کنید.

” گروه فیس بوک ما فقط یک گروه نیست ، بلکه یک جامعه است و ما در مدت کمی بیش از یک سال به طور عضوی آن را به بیش از 20،000 عضو رسانده ایم. من به ارتقا افراد دیگر کمک می کنم ، ما زنان دیگر را اغلب جشن می گیریم و واقعاً همکاری را بر سر رقابت انجام می دهیم. من فکر می کنم که نه تنها به این دلیل که محتوای خوب ، منطقی و خوبی ایجاد می کنم ، بلکه چنین برند قابل اعتمادی ایجاد کرده ام که نشاط آور است ، بلکه سرگرم کننده نیز هست. ” – دانا مالستاف

 

7) تا زمانی که فروش نمی کنید ، ایده شما هنوز معتبر نیست. 

“مردم با کارت اعتباری خود رأی می دهند. اگر آنها واقعاً پول نگذارند ، ایده هنوز معتبر نیست. ” – مایکل اونیل

 

8) برندینگ برداشتی است که شما در بازار ایجاد می کنید تا مخاطبان هدف خود را به خود جلب کند. 

“یک مارک عالی با درک اینکه شما کیستید و برای چه چیزی ایستاده اید ، درک بازار شما و درک موقعیت شما شروع می شود. برداشتی که شما باید ایجاد کنید تا بتوانید مخاطب مورد نظر خود را جذب کنید چیست؟ تقاطع اعتبار ، تمایز و منحصر به فرد بودن و ارتباط آن جایی است که می خواهید برند خود را به بهترین شکل قرار دهید. ” – پاسخ پرز

 

9) با ایجاد محتوای مفید برای مخاطب خود ، به او اهمیت دهید. 

“به انجمن خود بسیار اهمیت دهید و ثابت قدم باشید و به طور منظم محتوایی ایجاد کنید که به مردم کمک کند ، و شما قبیله ای از مردم را خواهید ساخت که بسیار آماده و مایل به تبدیل شدن به مشتری شما برای زندگی هستند.” – سانی لناردوزی

 

10) بستر شخصی خود را بسازید اما سعی نکنید همه را مجذوب خود کنید.

“شما مجبور نیستید که به تک تک افراد متوسل شوید ، اما اگر کسی یا گروه کوچکی از مردم واقعاً به محتوایی که شما به اشتراک می گذارید اعتقاد دارند و ارزش آن را پیدا می کنند ، اگر واقعاً در خدمت آرزوهایی هستید که آنها دارند ، سپس آنها این را با دیگران به اشتراک می گذارند ، آنها را بخشی از زندگی خود می کنند. و سرانجام ، داشتن این بستر شخصی به شما امکان می دهد نه تنها چیزهایی را که برای خود و خانواده می خواهید بلکه در نهایت میراثی را که می خواهید در این دنیا بگذارید به انجام برسانید. ” – آدام براون

 

11) به اشتراک گذاشتن داستان شخصی خود می تواند به ایجاد ارتباط قوی تر با دیگران کمک کند.

“ما اغلب فکر می کنیم که به دلیل آسیب پذیری و باز بودن مورد قضاوت یا تمسخر قرار خواهیم گرفت ، اما آنچه اتفاق می افتد به طرز چشمگیری متفاوت است. وقتی باز می شویم و قسمت هایی از خود را تقسیم می کنیم ، انسان تر می شویم و این انسانیت است که ما را به یکدیگر متصل می کند. بنابراین اگر می خواهید با یک قبیله ارتباط برقرار کنید ، با یک قبیله درگیر شوید ، افرادی که واقعاً شما و پیام شما را درک می کنند ، باید داستان خود را باز کنید و به اشتراک بگذارید. ” – الکسی پانوس

 

12) بهترین راه برای بازاریابی تجارت خود این است که به مخاطب هدف خود نشان دهید که آنها را درک می کنید.

“شما قرار نیست بازاریابی کنید و مردم را وادار کنید که ارزش آنچه را که دارید درک کنند. شما بازاریابی می کنید تا مردم درک کنند که شما احساس آنها را می دانید. بهترین راه برای بازاریابی این است که مردم احساس کنند شما آنها را درک می کنید ، نه اینکه سعی کنید آنها را به درک محصول شما و ارزش آن بکشانید. ” – مارک لاک

 

13) سرمایه خود را دوباره به مشاغل خود برگردانید تا به افراد بیشتری برسید و سریعتر مقیاس بگیرید.

“من با راه اندازی مستقیم تبلیغات فیس بوک در یک صفحه فرود وبینار ، لیست خود را در هنگام راه اندازی افزایش دادم. من تقریباً روزانه وبینارها را اداره می کنم. من فروش خود را از وبیناری که در روز 1 برگزار کردم مجدداً سرمایه گذاری کردم و به تبلیغات بیشتر در روز 2 پرداختم. من در اولین راه اندازی توانستم به سرعت بازاریابی خود را افزایش دهم و لیست خود را رشد دهم. آن لیست کوچکی که من با 150 لیست شروع کردم ، در مدت زمان فوق العاده کوتاهی به جامعه ای متشکل از بیش از 50،000 مربی ، مشاور ، نویسنده و کارشناس تبدیل شده است. ” – ژانین بلک ول

 

14) رقابت چیز خوبی است. این ثابت می کند که تقاضای آنچه شما ارائه می دهید وجود دارد.

“از رقابت نترسید. وجود آنها تأیید می کند که تقاضای مشکلی که می خواهید حل کنید یا راه حلی برای آن وجود دارد. بنابراین به دنبال آن رقابت باشید. ” – گرگ اسمیت

 

15) برای ایجاد لیست و افزایش فروش از نوردهی رسانه ای استفاده کنید.

“بسیار مهم است که شما نوعی سازوکار داشته باشید تا توجهی را که از طریق مصاحبه های رسانه ای خود جلب می کنید ، به هدایت و فروش تبدیل کنید.” – استر بوسه

 

16) سعی نکنید بلافاصله از هر کانال بازاریابی استفاده کنید. روی آنچه برای شما مفید است تمرکز کنید.

“با 1 یا 2 کانال اصلی ارتباطات و انتشار که در آن می توانید افراد را به آنجا بفرستید ، شروع کنید. با دیگر نقاط لمسی که می دانید مردم از آن استفاده می کنند ، آزمایش کنید. کسانی که ممکن است در حال انجام Facebook Lives ، Instagram Stories ، Snapchat و روشهای دیگر برای دسترسی به مخاطبان جدید مانند تبلیغات Facebook ، مصاحبه های مهمان و مشارکت های استراتژیک باشند. این کار را ساده انجام دهید و همیشه افراد را به کانال های اصلی بازگردانید. ” – آن ساموئیلوف

 

17) فقط در گرفتن فروش تمرکز نکنید.به موفقیت مشتریان خود کمک کنید.

“کار ما فقط این نیست  که فقط مردم را مجبور کنیم چیزهای ما را بخرند. ما می خواهیم آنها تغییر و تأثیر را ببینند و داستان های موفقیت را ایجاد کنند. ” – نیک آنسورث

 

18) فقط به این دلیل که برای شخص دیگری مفید است ، به این معنی نیست که برای شما مفید خواهد بود. همیشه سوالات بیشتری بپرسید.

“همیشه سوالات بیشتری بپرسید. ارزیابی کنید که آیا “تنها روشی” که مردم به شما می گویند تنها راه رفتن است ، حتی برای شما و موضوع یا مخاطبان شما منطقی است. من در مقایسه با استفاده مجدد از سیستم هایی که دیگران از آنها استفاده کرده اند ، بیشتر طرفداران مخاطب و فروش بیشتری را دیده اند که در طرف دیگر نادیده گرفتن توصیه های سنتی و تمرکز روی سوالات کلیدی درمورد آنچه مخاطب من نیاز دارد ، متمرکز هستند. همیشه سوالات بیشتری بپرسید. آیا در مورد شما صدق می کند؟ چگونه می توانید بدون عناصر موجود در آن که دوست ندارید از آن استفاده کنید؟ چه چیزی مخاطبان شما را در این مرحله کاملاً متعجب می کند؟ اگر از خود می پرسید “آیا برای ارتقا دوره خود باید وبینار انجام دهم یا یک چالش 10 روزه؟” ، در عوض سوال کنید ، “در جهانی که وبینارها / چالش ها وجود ندارند ، چگونه می توانم به طور ایده آل به مردم کمک کنم و محصولم را با آنها اشتراک بگذارم؟

رجینا آناجیونو

 

19) زمان خود را صرف ایجاد سیستم ها و استخدام افراد کنید تا زمانی که مشاغلی داشته باشید که بتواند بدون شما فعالیت کند.

“روشی که زمان را ضرب می کنید با صرف وقت برای چیزهایی امروز است که فردا وقت بیشتری به شما می دهند.” – روری ودن

 

20) همانطور که در کسب و کار به موفقیت رسیدید ، به یاد داشته باشید که با کمک به دیگران آن را پیش پرداخت کنید.

وی گفت: “فقط دو روش برای یادگیری چیزی در مورد فرد وجود دارد که هرگز حتی نمی دانند که نمی دانستند. شماره یک ، آنها راه سخت را پیدا می کنند. ما در دنیای کارآفرینی آن را مدرسه ضربان سخت می نامیم. تنها راه دیگر برای انجام این کار این است که کسی آنها را راهنمایی کند ، آنها را آموزش دهد یا دانش خود را با آنها در میان بگذارد. بنابراین به جای اینکه افراد مجبور شوند دوباره چرخ را ابداع کنند ، یا از طریق اشتباهات ، طولانی ترین ، سخت ترین ، گران ترین راه را پیدا کنند ، ما که مهارت داریم یا دانش داریم – فقط این نیست که باید ، احساس می کنیم که مسئولیت تقسیم آن. ” – کول هاتر

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *