لیست پخش دوره
- هفته اول: بازار هدف من
- چرا هدف قراردادن همه افراد با محصول یا خدمتتان ایده افتضاحی است؟
- چرا بازاریابی انبوه میتواند به کسب و کارتان آسیب برساند؟
- چطور از شاخص PVP برای انتخاب بازار هدفتان استفاده کنید؟
- چرا باید روی جاویژه تمرکز کنید و تبدیل به ماهی بزرگ در برکه کوچک شوید؟
- چطور اهمیت قیمت را از بین ببرید؟
- چرا باید از تبلیغ لیستی طولانی از خدمات و محصولات دست بکشید؟
- چطور به اعماق ذهن مشتریان بالقوه خود نفوذ کنید تا بتوانید خواسته واقعی آنها را درک کنید؟
- هفته دوم: ایجاد بهترین و جذاب ترین پیام تبلیغاتی
- چرا اکثر تبلیغات کاملاً بیمصرفاند و به جای آنها چه باید کرد؟
- چطور حتی وقتی محصولی عام میفروشید بین رقبا سرآمد باشید؟
- چرا هیچ وقت نباید فقط بر مبنای قیمت رقابت کنید؟
- چطور برای بازار هدف خود پیشنهادهای مجاب کننده خلق کنید؟
- مثالهایی از برخی موفقترین عناوین تبلیغاتی تاریخ
- چطور وارد ذهن مشتری بالقوه خود شوید و در مکالماتی که آنجا صورت میگیرد مشارکت کنید؟
- چطور به شکلی موثر، کسب و کار، محصول یا خدمت خود را نامگذاری کنید؟
- هفته سوم: دستیابی به مشتریان بالقوه
- چطور اثربخشی کمپین بازاریابی را بسنجیم؟
- چرا «مطرح کردن نام خود» استراتژی بازنده است؟
- چطور در تبلیغات، بازگشت سرمایه خوبی کسب کنیم؟
- ارزش طول عمر مشتری
- چطور بین «درآمد اولیه» و «درآمد ثانویه» تمایز قایل شویم؟
- بیگ بنگ رسانههای اجتماعی در کسب و کار شما
- چطور به اثربخش از ایمیل و پستها به عنوان بخشی از استراتژی رسانهای خود استفاده کنیم؟
- چطور از کسب و کارتان در برابر «تک نقطه شکست» محافظت کنیم؟
- هفته چهارم: جذب مشتریان راغب
- چرا هیچ وقت نباید برای فروش مستقیم از طریق تبلیغ تلاش کنیم و به جای آن چه باید کرد
- چطور از وضعیت «شکار» به «کشاورزی» برسیم؟
- چطور اطمینان حاصل کنیم که همیشه کسب و کارهای جدیدی در دسترس دارید؟
- چرا نباید با همه مشتریان بالقوه یکسان برخورد کنیم؟
- چطور از «رشوه اخلاقی» برای کشف مشتریان بالقوه با احتمال خرید زیاد استفاده کنیم؟
- چطور فوراً اثربخشی تبلیغات خود را تا 90 درصد بالا ببرید؟
- چطور فردی متخصص و مورد اعتماد در بازار هدف خود دیده شوید؟
- هفته پنجم: پرورش مشتریان راغب
- راز پشت پرده «بزرگترین فروشنده دنیا» چیست؟
- چطور پول با پیگیری بدست میآید؟
- چطور از پول به عنوان اهرم استفاده کنیم؟
- چطور رقبای خود را محو کنید و در جایگاه مخصوص خود قرار بگیرید؟
- استراتژیهای ساده برای به دام انداختن مشتریان بالقوه
- چرا برای موفقیت کسب و کارتان به «زیرساخت بازاریابی» نیاز دارید و چطور آنرا ایجاد کنید؟
- نابغههای کسب و کار شما چه کسانی خواهند بود؟
- چطور از افراد مستعد در سراسر کشور برای موفقیت کسب و کارتان استفاده کنید؟
- هفته ششم: تبدیل به فروش
- چرا وقتی صحبت از گرفتن مبالغ زیاد بابت خدمات و محصولاتتان میشود، جایگاهیابی عاملی حیاتی است؟
- چطور هنگام فروش به عنوان میهمانِ مورد احترام مشتری قرار بگیرید و نه فروشندهای آویزان؟
- چرا احتمالات به عنوان صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط به ضرر شما هستند و در این شرایط چه باید کرد؟
- چطور احساس ریسک زیادی را که مشتریان از معامله با شما دارند، کاهش دهید؟
- هنگام فروش بلافاصله اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.
- چطور محصولات و خدمات خود را به درستی قیمت گذاری کنید؟
- چطور موانعی که جلوی خرید مشتریان را میگیرند، از سر راهشان بردارید؟
- هفته هفتم: ارائه تجربهای در سطح جهانی
- چرا ساختن قبیلهای دوآتشه برای موفقیت کسب و کارتان ضروری است و چطور میتوانید اینکار را انجام دهید؟
- دو عملکرد مهم و حیاتی کسب و کار شما
- چطور به هنگام فروش محصول یا خدمتی که معمولی و کسلکننده است، دست به خلاقیت بزنید؟
- کاربرد تکنولوژی در کسب و کارتان و اینکه چطور از این ابزار قوی در کسب و کارتان استفاده کنید؟
- چرا سیستمها کلید استفاده از پتانسیل درآمدزایی نهفته در کسب و کار شما هستند؟
- چهار سیستم اصلی در کسب و کارتان که موفقیت آن را تضمین خواهد کرد.
- هفته هشتم: افزایش ارزش طول عمر مشتری
- چرا پایگاه مشتریان فعلی شما مانند معدن الماس است و چطور ارزش آن را درک کنیم؟
- پنج روش اساسی برای کسب درآمد بیشتر از مشتریان فعلی
- چطور مشتریان از دست رفته یا کسانی که مدتی است خرید نکردهاند را دوباره جذب کنیم؟
- معیارهای اساسی بازاریابی که باید بدانید و مدیریت کنید.
- مثالی از بهبود مختصر در سه عدد کلیدی که منجر به افزایش 100 درصدی سود میشود.
- چرا همه انواع رشد و درآمد در کسب و کار خوب نیستند و چطور از «درآمد آلوده» جلوگیری کنیم؟
- چهار دسته بندی کلی از مشتریان و اینکه چرا نباید با همه آنها یکسان رفتار کرد؟
- هفته نهم: هماهنگ سازی و تحریک ارجاع شوندگان
- چرا تکیه کردن به تبلیغات دهان به دهان استراتژی بازنده است؟
- چطور بدون اینکه نیازمند یا مستأصل دیده شویم، از افراد بخواهیم ما را به دیگران توصیه کنند؟
- «قانون 250» و اینکه چطور به داشتن جریان مستمر از تجارت حاصل از ارجاع شوندگان ارتباط دارد؟
- اصول روانشناسی پس زمینه بازاریابی ارجاعی و اینکه چطور مشتریان فعلی را ترغیب کنید تا دیگران را به شما ارجاع دهند؟
- چطور در سرمایهگذاریهای مشترک سناریوی برد-برد ایجاد کنیم؟
- چطور با ارجاع مشتریان به دیگران درآمدزایی کنید؟
- «برندینگ» در کسب و کارتان چیست و چطور در کسب و کار خود برای برندتان ایجاد ارزش کنید؟