لیست پخش دوره
  • هفته اول: بازار هدف من
  • چرا هدف قراردادن همه افراد با محصول یا خدمتتان ایده افتضاحی است؟
  • چرا بازاریابی انبوه می‌تواند به کسب و کارتان آسیب برساند؟
  • چطور از شاخص PVP برای انتخاب بازار هدفتان استفاده کنید؟
  • چرا باید روی جاویژه تمرکز کنید و تبدیل به ماهی بزرگ در برکه کوچک شوید؟
  • چطور اهمیت قیمت را از بین ببرید؟
  • چرا باید از تبلیغ لیستی طولانی از خدمات و محصولات دست بکشید؟
  • چطور به اعماق ذهن مشتریان بالقوه خود نفوذ کنید تا بتوانید خواسته واقعی آن‌ها را درک کنید؟
  • هفته دوم: ایجاد بهترین و جذاب ترین پیام تبلیغاتی
  • چرا اکثر تبلیغات کاملاً بی‌مصرف‌اند و به جای آن‌ها چه باید کرد؟
  • چطور حتی وقتی محصولی عام می‌فروشید بین رقبا سرآمد باشید؟
  • چرا هیچ وقت نباید فقط بر مبنای قیمت رقابت کنید؟
  • چطور برای بازار هدف خود پیشنهادهای مجاب کننده خلق کنید؟
  • مثال‌هایی از برخی موفق‌ترین عناوین تبلیغاتی تاریخ
  • چطور وارد ذهن مشتری بالقوه خود شوید و در مکالماتی که آن‌جا صورت می‌گیرد مشارکت کنید؟
  • چطور به شکلی موثر، کسب و کار، محصول یا خدمت خود را نام‌گذاری کنید؟
  • هفته سوم: دستیابی به مشتریان بالقوه
  • چطور اثربخشی کمپین بازاریابی را بسنجیم؟
  • چرا «مطرح کردن نام خود» استراتژی بازنده است؟
  • چطور در تبلیغات، بازگشت سرمایه خوبی کسب کنیم؟
  • ارزش طول عمر مشتری
  • چطور بین «درآمد اولیه» و «درآمد ثانویه» تمایز قایل شویم؟
  • بیگ بنگ رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار شما
  • چطور به اثربخش از ایمیل و پست‌ها به عنوان بخشی از استراتژی رسانه‌ای خود استفاده کنیم؟
  • چطور از کسب و کارتان در برابر «تک نقطه شکست» محافظت کنیم؟
  • هفته چهارم: جذب مشتریان راغب
  • چرا هیچ وقت نباید برای فروش مستقیم از طریق تبلیغ تلاش کنیم و به جای آن چه باید کرد
  • چطور از وضعیت «شکار» به «کشاورزی» برسیم؟
  • چطور اطمینان حاصل کنیم که همیشه کسب و کارهای جدیدی در دسترس دارید؟
  • چرا نباید با همه مشتریان بالقوه یکسان برخورد کنیم؟
  • چطور از «رشوه اخلاقی» برای کشف مشتریان بالقوه با احتمال خرید زیاد استفاده کنیم؟
  • چطور فوراً اثربخشی تبلیغات خود را تا 90 درصد بالا ببرید؟
  • چطور فردی متخصص و مورد اعتماد در بازار هدف خود دیده شوید؟
  • هفته پنجم: پرورش مشتریان راغب
  • راز پشت پرده «بزرگترین فروشنده دنیا» چیست؟
  • چطور پول با پیگیری بدست می‌آید؟
  • چطور از پول به عنوان اهرم استفاده کنیم؟
  • چطور رقبای خود را محو کنید و در جایگاه مخصوص خود قرار بگیرید؟
  • استراتژی‌های ساده برای به دام انداختن مشتریان بالقوه
  • چرا برای موفقیت کسب و کارتان به «زیرساخت بازاریابی» نیاز دارید و چطور آن‌را ایجاد کنید؟
  • نابغه‌های کسب و کار شما چه کسانی خواهند بود؟
  • چطور از افراد مستعد در سراسر کشور برای موفقیت کسب و کارتان استفاده کنید؟
  • هفته ششم: تبدیل به فروش
  • چرا وقتی صحبت از گرفتن مبالغ زیاد بابت خدمات و محصولاتتان می‌شود، جایگاه‌یابی عاملی حیاتی است؟
  • چطور هنگام فروش به عنوان میهمانِ مورد احترام مشتری قرار بگیرید و نه فروشنده‌ای آویزان؟
  • چرا احتمالات به عنوان صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط به ضرر شما هستند و در این شرایط چه باید کرد؟
  • چطور احساس ریسک زیادی را که مشتریان از معامله با شما دارند، کاهش دهید؟
  • هنگام فروش بلافاصله اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.
  • چطور محصولات و خدمات خود را به درستی قیمت گذاری کنید؟
  • چطور موانعی که جلوی خرید مشتریان را می‌گیرند، از سر راهشان بردارید؟
  • هفته هفتم: ارائه تجربه‌ای در سطح جهانی
  • چرا ساختن قبیله‌ای دوآتشه برای موفقیت کسب و کارتان ضروری است و چطور می‌توانید این‌کار را انجام دهید؟
  • دو عملکرد مهم و حیاتی کسب و کار شما
  • چطور به هنگام فروش محصول یا خدمتی که معمولی و کسل‌کننده است، دست به خلاقیت بزنید؟
  • کاربرد تکنولوژی در کسب و کارتان و اینکه چطور از این ابزار قوی در کسب و کارتان استفاده کنید؟
  • چرا سیستم‌ها کلید استفاده از پتانسیل درآمدزایی نهفته در کسب و کار شما هستند؟
  • چهار سیستم اصلی در کسب و کارتان که موفقیت آن را تضمین خواهد کرد.
  • هفته هشتم: افزایش ارزش طول عمر مشتری
  • چرا پایگاه مشتریان فعلی شما مانند معدن الماس است و چطور ارزش آن را درک کنیم؟
  • پنج روش اساسی برای کسب درآمد بیشتر از مشتریان فعلی
  • چطور مشتریان از دست رفته یا کسانی که مدتی است خرید نکرده‌اند را دوباره جذب کنیم؟
  • معیارهای اساسی بازاریابی که باید بدانید و مدیریت کنید.
  • مثالی از بهبود مختصر در سه عدد کلیدی که منجر به افزایش 100 درصدی سود می‌شود.
  • چرا همه انواع رشد و درآمد در کسب و کار خوب نیستند و چطور از «درآمد آلوده» جلوگیری کنیم؟
  • چهار دسته بندی کلی از مشتریان و اینکه چرا نباید با همه آن‌ها یکسان رفتار کرد؟
  • هفته نهم: هماهنگ سازی و تحریک ارجاع شوندگان
  • چرا تکیه کردن به تبلیغات دهان به دهان استراتژی بازنده است؟
  • چطور بدون اینکه نیازمند یا مستأصل دیده شویم، از افراد بخواهیم ما را به دیگران توصیه کنند؟
  • «قانون 250» و اینکه چطور به داشتن جریان مستمر از تجارت حاصل از ارجاع شوندگان ارتباط دارد؟
  • اصول روانشناسی پس زمینه بازاریابی ارجاعی و اینکه چطور مشتریان فعلی را ترغیب کنید تا دیگران را به شما ارجاع دهند؟
  • چطور در سرمایه‌گذاری‌های مشترک سناریوی برد-برد ایجاد کنیم؟
  • چطور با ارجاع مشتریان به دیگران درآمدزایی کنید؟
  • «برندینگ» در کسب و کارتان چیست و چطور در کسب و کار خود برای برندتان ایجاد ارزش کنید؟