بهترین نرم افزار های مدیریت زمان در سال 2020

نرم افزار مدیریت زمان یک سیستم ردیابی حضور و غیاب کارمندان است که به شرکت شما کمک می کند تا منظم بماند. در اتمام سریعتر پروژه های ویژه اطمینان داشته باشید. به سرپرستان خود گزینه های مدیریتی صرفه جویی در وقت مانند امکان مشاهده و تأیید کارت های زمانی به صورت الکترونیکی بدهید.

از یک پنجره ، سرپرستان می توانند موارد مختلفی را برای مدیریت کارت های زمان کارمندان تنظیم کنند. ثبت ساعت از دست رفته و ضبط زمان دیر هنگام تنها دو نمونه از چگونگی بهبود ردیابی زمان است.

لیست نرم افزارها و برنامه های مدیریت زمان

 

نرم افزار ساعت زمان
نسخه ی نمایشی رایگان دریافت کنید

Mitrefinch TMS شامل ردیابی زمان داخلی ، ابزارهای زمان بندی و هزینه یابی شغل است و سرپرستان همچنین می توانند شیفت کاری را به کارمندان اختصاص دهند. کاملاً قابل تنظیم و اجرای آسان ، سیستم نرم افزاری حضور و غیاب این اطمینان را می دهد که داده های نیروی کار به طور دقیق نیروی کار شما را نشان می دهد.

ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت زمان Mitrefinch

  1. شامل یکپارچه سازی با سیستم های Time Clock ، از جمله بیومتریک ، موبایل ، کارتهای کش رفتن ، ساعت گذاری وب
  2. ردیابی حضور کارمندان
  3. مدیریت زمان برای کارگران از راه دور
  4. توانایی کارمندان در ارائه درخواست غیبت و مرخصی
  5. سیستم های هشدار و ردیابی شغل در هر پروژه
  6. گزارشات در زمان واقعی و بهبود بهره وری

آسانا

ابزار مدیریت زمان asanaآسانا ابزاری است که به رهبران کمک می کند تا پروژه ها و تیم ها را در یک ابزار مدیریت کنند. این نرم افزار برای بهبود مدیریت کار و همکاری تیمی ایجاد شده است و به عنوان یک نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) یک نرم افزار محسوب می شود. در آسانا ، می توانید پروژه های خود را ایجاد کنید ، کارهای خاصی را به همراه اعضای مهلت به اعضای تیم اختصاص دهید و همچنین ارتباطات داخلی در مورد پروژه و / یا وظایف خاص را انجام دهید.

Asana یک پلتفرم همه در یک است که ترکیبی از همکاری با ذخیره سازی پرونده و مدیریت پروژه است و نیازی به برقراری ارتباط از طریق ایمیل قطع شده از گردش کار دیگر را از بین می برد.

برخی از ویژگی های برتر شامل توانایی:

  • اعلان های پیش بینی را دریافت کنید
  • از طریق داشبورد یک مرور کلی داشته باشید
  • همه عناصر یک پروژه را در یک جدول زمانی سازماندهی کنید
  • پروژه های بزرگ را به کارهای کوچکتر که می توان به آنها اختصاص داد ، ساده کنید

استفاده از آسانا ساده است و همین امر آن را برای تیم های کوچک به ابزاری بسیار جذاب تبدیل می کند. استفاده از این نرم افزار به شرطی که 15 عضو یا کمتر داشته باشید رایگان است. نسخه حق بیمه هر کاربر ماهانه 8.33 دلار هزینه دارد.

 

آوازا

برنامه مدیریت avazaآوازا یک مجموعه نرم افزاری کسب و کار کوچک مبتنی بر ابر است. علاوه بر ارائه ابزارهایی برای همکاری و مدیریت پروژه ، Avaza همچنین ابزارهایی برای ردیابی و مدیریت هزینه ها و زمان کارمندان و همچنین صورتحساب مشتریان و / یا مشتریان در اختیار شما قرار می دهد.

بخش مدیریت پروژه Avaza راهی عالی برای هماهنگی تمام وظایف درون پروژه در بین اعضای تیم است. این برنامه با ابزارهای ارتباطی مانند یکپارچه سازی ایمیل و همچنین برنامه فعالیت و برنامه ریز منابع ارائه می شود.

با استفاده از Avaza Timesheets ، می توانید با یک ابزار ردیابی آنلاین ساده ، ردیابی زمانی کارمندان خود را ساده کنید. کارمندان می توانند زمان خود را مستقیماً وارد کنند و مدیران / متخصصان روابط عمومی می توانند نرخ و درجه مشخصی برای همه کارمندان تعیین کنند.

سرانجام ، Avaza به شما این امکان را می دهد تا هزینه های مربوط به کارمندانتان را مدیریت کند. کارگران می توانند به راحتی هنگام دریافت از جاده ، از رسیدها عکس بگیرند و سپس یا آنها را از طریق برنامه Avaza یا نسخه مرورگر بارگذاری کنند یا آنها را برای تیم Avaza از طریق ایمیل ارسال کنند.

 

بریک

ردیابی زمانBric یک راه حل نرم افزاری برای شرکت هایی است که بین 2 تا 200 کارمند دارند. این ابزار بر بهبود ردیابی زمان شرکت و ردیابی مهارتهای کارکنان متمرکز شده است.

بریک به مدیران این امکان را می دهد تا با برآورد برای اتمام زمان ، ببینند اعضای تیم در چه پروژه هایی کار می کنند. همچنین به مدیران این امکان را می دهد تا ببینند که ظرفیت موجود را دارند ، بنابراین می توانند برای پروژه های آینده برنامه ریزی کنند و نیازهای فعلی را برآورده کنند.

یکی از بهترین ویژگی های Bric این است که به دنبال الگوهای جدول کاری تیم است و سپس توصیه هایی را برای چگونگی تکمیل بهتر و برنامه ریزی برای پروژه ها در آینده ارائه می دهد. با این تحقیق که برای شما انجام شده است ، تنها کاری که باید انجام دهید کلیک کردن روی چند دکمه است و برنامه زمانی و وظایف پروژه شما قابل تنظیم است.

 

کلیک کنید

برنامه ردیابی زمانمشاغلی که به دنبال روش های بهبود عملکرد هستند در حالی که همزمان هزینه ها را کاهش می دهند از ClickTime بهره مند می شوند. این یک پلت فرم نرم افزاری ردیابی زمان ساده است که به مدیران امکان می دهد تا عملکرد محکم کارکنان را بدست آورند تا بتوانند از طریق بهبود دید پروژه ، زمان کارمندان را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

شرکت های مشهوری مانند Ketchum و American Express به دلیل بیش از 20 سال خدمات اثبات شده این پلتفرم از ClickTime استفاده کرده اند.

یکی از بهترین قسمت های مربوط به ClickTime این است که استفاده از این پلتفرم به همان اندازه در دسک تاپ یا دستگاه تلفن همراه امکان پذیر است ، به مدیران اجازه می دهد ساعت کارمندان را به سرعت تأیید کنند. حتی بیش از 80 گزارش وجود دارد که در نرم افزار تعبیه شده است تا به شما نمای کلی از عملکرد تیم خود بدهد.

 

قائم مقام

مدیریت فاکتوراین پلت فرم نرم افزاری به دلیل موفقیت خود به عنوان ابزاری برای کمک به مدیریت نیروی کار ، جوایز متعددی کسب کرده است. معاونت در طیف وسیعی از صنایع از جمله بهداشت و درمان ، ساخت و ساز ، امنیت و خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرد – اما مناسب هر مشاغلی است که به دنبال مدیریت بهتر نیروی کار خود هستند.

ایجاد صحیح برنامه ها و پیگیری زمان کارمندان به سازگاری کسب و کار کمک می کند و معاون نیز در این کار به مشاغل کمک می کند. از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی تنها با چند کلیک برنامه کاری را ایجاد و سپس منتشر کنید.

پس از تنظیم این برنامه ، این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی زمان کارکنان و تعطیلات / مرخصی خود را مدیریت کنید ، در حالی که با ایجاد جدول زمانی که به شما کمک می کند با بیش از 300 سیستم حقوق و دستمزد ایجاد کنید. این امر احتمال خطای انسانی را در بخش بسیار حساس کسب و کار شما کاهش می دهد.

معاون همچنین برنامه های رایگان و با کاربرد آسان را برای هر دو دستگاه Android و Apple فراهم می کند ، به شما امکان می دهد تیم های خود را از هر کجا که باشید مدیریت کنید.

 

DeskTime

دسک تاپ مدیریت زمانآیا می خواهید بهره وری تیم خود را در زمان واقعی ردیابی و تحلیل کنید؟ DeskTime می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. این یکی از تنها راه حل های ردیابی زمان به صورت خودکار برای شرکت هایی است که به دنبال راهی برای موفقیت و کارآیی بیشتر هستند.

نکته مهم در مورد DeskTime این است که در ابتدا به عنوان یک راه حل داخلی برای گروه Draugiem جهت مدیریت کارمندان خود ساخته شده است. وقتی شرکت متوجه شد که آنها چقدر از یک راه حل ردیابی زمان ساختند ، دانستند که این مسئله می تواند برای سایر شرکت ها نیز مفید باشد.

 

تقویت کننده تمرکز

ردیابی زمان سادهFocus Booster به شما امکان می دهد تمام بهره وری و جلسات را ردیابی کنید ، و تایمر معمولی Pomodoro را به سطح بالاتری می رساند. این سیستم عامل به شما امکان می دهد تا بر وقت تیم خود تمرکز کنید ، اینکه چگونه به طور مداوم ردیابی کنید و آن را تجزیه و تحلیل کنید تا بیشترین بهره را از کارگران خود ببرید. با انجام این کار ، می توانید کارهای بسیار بیشتری به دست آورید.

Focus Booster برای ثبت نام رایگان است و برای دسترسی به کارت اعتباری مورد نیاز نیست.

 

کک مک

مدیریت نیروی انسانیاین راه حل ردیابی زمان تحت وب یک هدف ساده دارد: کاهش زمانی که افراد برای ردیابی وقت می گذرانند. هرچه زمان بیشتری برای پیگیری صرف کنید ، زمان کمتری می توانید برای انجام کارها صرف کنید.

کک و مک می تواند توسط مشاغل کوچک تا بزرگ به عنوان روشی برای نظارت ، ردیابی و مدیریت بودجه پروژه و ساعات قابل پرداخت و غیر قابل پرداخت مورد استفاده قرار گیرد. حتی یک راه حل فاکتورسازی مبتنی بر وب را نیز ارائه می دهد. این پلتفرم ماهانه 12 تا 19 دلار هزینه دارد.

 

محصول

جدول های زمانی آنلاینHarvest یک بستر نرم افزاری است که برای دو نوع کاربر اصلی مناسب است:

  • فریلنس هایی که می خواهند زمان خودشان را پیگیری کنند و برای مشتری فاکتور ارسال کنند
  • مشاغل کوچک در صنعت خدمات برای پیگیری زمان بر اساس چندین پروژه و چندین مشتری

Harvest یک نسخه رایگان دارد و همچنین یک نسخه آزمایشی رایگان برای خدمات برتر خود ارائه می دهد که از 12 دلار در ماه شروع می شود.

Harvest بستری است که با سایر ابزارهای معروف مدیریت پروژه مانند Basecamp ، Asana و Trello ادغام می شود. این داده های مدیریت پروژه را از این برنامه ها گرفته و در سیستم عامل خود ادغام می کند تا گزارش های تصویری بصری و قابل فهم ارائه دهد.

با استفاده از Harvest ، شما توانایی این را دارید که یک مشکل را پیش از آنکه یک پروژه را بیش از بودجه متحمل کند ، به عنوان مثال ، به شما توانایی تصمیم گیری بهتر در زمینه تجارت را می دهد. همچنین با تطبیق زمان قابل پرداخت با مشتریان مختلف ، یک راه حل برای صورتحساب مشتری ارائه می دهد.

 

ساعت ها

ساعت ردیابیHours یک بستر نرم افزاری است که می تواند توسط تیم ها برای ردیابی زمان مورد استفاده قرار گیرد ، اما بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال ردیابی بهره وری خود هستند. در هر دستگاهی که استفاده می کنید – تلفن همراه یا دسک تاپ – می توانید از ویژگی ردیابی زمان Hours برای ثبت زمان صرف یک کار خاص و یا پروژه خاص استفاده کنید.

به محض ردیابی زمان ، می توانید به راحتی اشتباهاتی را که انجام داده اید اصلاح کنید و یک خرابی ساده از بهره وری خود را مشاهده کنید ، به شما امکان می دهد در صورت لزوم تنظیماتی را انجام دهید ، بنابراین در آینده می توانید کارآیی و بهره وری بیشتری داشته باشید.

 

هاست استف

مدیریت حقوق و دستمزددر حال حاضر بیش از 8000 کسب و کار از Hubstaff استفاده می کنند که به دنبال به حداکثر رساندن بهره وری نیروی کار خود هستند. عملکرد ساده ردیابی زمان این پلتفرم باعث می شود که مشاغل کارآمدتر و موثرتر شوند.

ردیابی زمان را می توان در چندین دستگاه انجام داد ، اعم از دستگاه های همراه یا دسک تاپ. تمام زمانی که ردیابی می شود ، در یک داشبورد مرکزی ادغام می شوند ، جایی که می توانید فاکتورگیری و گزارش دهی را به راحتی تنظیم کنید. Hubstaff به شما امکان می دهد با کارکردهای نظارت بر GPS و توانایی ردیابی در زمان واقعی ، نیروی کار خود را به طور جامع تری ردیابی و مدیریت کنید. حتی با بسیاری از برنامه های شخص ثالث مانند PayPal ، Github و Basecamp همگام سازی می شود.

Hubstaff از هر کاربر ماهانه 5 دلار شروع می شود و با یک دوره آزمایشی رایگان همراه است. نسخه رایگان این پلتفرم نیز وجود دارد.

 

لینک ماون

مدیریت زمان کارکنانشرکت های روابط عمومی ، بازاریابی ، تبلیغات ، مشاوره ، آموزش و فناوری اطلاعات به خصوص Mavenlink را دوست دارند – یکی از تنها راه حل های نرم افزاری است که به تیم ها امکان می دهد تا هزینه ها و زمان را در یک سیستم عامل ردیابی کنند. این به شرکتها تصویر پایان بهتری از آنچه در این تجارت می گذرد می دهد.

Mavenlink به کاربران این امکان را می دهد تا همه همکاری ، مدیریت منابع ، ردیابی زمان ، مدیریت پروژه و منابع مالی خود را در یک مکان مرکزی گردهم آورند. این یکپارچه سازی کامل به کاربران امکان می دهد تا تصویر کلی بهتری از آنچه اتفاق می افتد داشته باشند ، که منجر به بهبود دقت و در نتیجه افزایش سودآوری می شود.

Mavenlink یک نسخه رایگان دارد و یک نسخه آزمایشی رایگان برای نسخه پولی آنها ارائه می دهد که هر ماه با 19 دلار شروع می شود.

 

دوشنبه

مدیریت کارهاتیم ها می توانند با استفاده از Monday.com ، برای همه چیز ، از مراحل ردیابی و پروژه ها گرفته تا برنامه ریزی و اجرای پروژه های آینده ، برنامه های سفارشی ایجاد کنند. Monday.com به مدیران این امکان را می دهد تا پروژه ها ، گردش کار و فرآیندهای خود را برای پیگیری آسان در یک مکان اجرا کنند.

این پلتفرم تقریباً با 2000 برنامه کاری دیگر که ممکن است شما و تیمتان قبلاً از آنها استفاده کرده اید ادغام شده و به شما امکان می دهد کار خود را به راحتی انجام دهید ، ردیابی و گزارش را راحت تر از همیشه انجام دهید. به مدیران این امکان را می دهد تا اعضای تیم را از مهمترین وظایف انجام شده در حال حاضر مطلع کنند و سایر کارهای هر پروژه را در اولویت قرار دهند.

 

ProofHub

مدیریت پروژهProofHub یک راه حل نرم افزاری با کاربرد آسان است که به شما کمک می کند تا پروژه های خود را بهتر برنامه ریزی کنید. این یک نسخه برنامه دسک تاپ و موبایل است ، به شما امکان می دهد پروژه ها را بدون توجه به اینکه در کجا قرار دارید و اعضای تیم خود ردیابی و مدیریت کنید.

ProofHub به تیم ها این امکان را می دهد تا ضمن بحث در مورد موضوعات مهم ، مسئولیت های کار را با یکدیگر تقسیم کنند و داده های مهم را همه در یک مکان ذخیره و سازماندهی کنند. همکاری با تیم های از راه دور و همچنین مشتریان از راه دور بسیار عالی است.

برخی از سازمانهای واقعاً بزرگ مانند تاکو بل ، دیزنی و ناسا از ProofHub برای ردیابی و مدیریت پروژه ها استفاده می کنند. شما می توانید از طریق نمودارهای گانت ، نمایش های بصری پروژه ها را بدست آورید ، و این باعث می شود که مدیریت وظیفه برای اعضای تیم خود کمتر استرس داشته باشد.

ProofHub با قیمت 45 دلار در ماه ، یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهد و براساس مدل قیمت گذاری برای هر کاربر هزینه ای دریافت نمی شود.

 

Replicon

ردیابی زمان وب همراهReplicon با افزایش چرخه صورتحساب شما ، ضمن از بین بردن خطاها و ناکارآمدی هایی که معمولاً برای کارهای صورتحساب هستند ، بر بهبود گردش وجه نقد کسب و کار شما متمرکز است. بستر ردیابی زمان Replicon به شما کمک می کند تا برنامه ها و پروژه ها را در چندین سطح در زمان واقعی ردیابی کنید.

بودجه پروژه ها و همچنین به روزرسانی وضعیت را در لحظه فراهم می کند. به جای ردیابی تخمین ها ، می توانید هزینه های واقعی و همچنین بسیاری دیگر از معیارهای معروف پروژه را ردیابی کنید. نظارت فوری که از طریق Replicon بدست می آورید به شما امکان می دهد بهره وری منابع پروژه های خود را افزایش دهید.

در صورت تمایل می توانید هزینه های پروژه خود را در کل نیروی کار خود به اشتراک بگذارید و برای برنامه ریزی بهتر پروژه های آینده از داده های تاریخی استفاده کنید.

Replicon قبل از اینکه ماهانه 16 دلار برای هر کاربر هزینه دریافت کند ، یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد.

 

زمان نجات

ابزار زمان کارمندRescue Time ابزاری تجزیه و تحلیل و مدیریت زمان است که تحت وب است و به تیم ها و افراد امکان می دهد تا از تولید و کارایی بیشتری برخوردار باشند. امروزه پراکنده شدن آسان است ، اما Rescue Time با استفاده از ابزارهای ساده شما را در مسیر خود قرار می دهد.

این پلتفرم به کاربران توانایی درک عادت های روزانه خود را می دهد ، که به آنها امکان می دهد بیشتر روی وظایف خود متمرکز شوند. بهترین قسمت در مورد این سیستم عامل این است که در پس زمینه رایانه شما اجرا می شود ، زمانی را که شما در برنامه ها و وب سایت ها می گذرانید ردیابی می کند تا تصویر واضح تری از وضعیت روز خود داشته باشید.

نسخه رایگان RescueTime و نسخه آزمایشی رایگان نیز وجود دارد. نسخه پولی ماهانه 9 دلار شروع می شود.

 

اسکورو

ردیابی پروژه وظیفهScoro به دنبال حل مسئله یک محل کار و کارکنان چند پاره شده است. با راه حل نهایی برای مدیریت تجارت ، به ساده سازی مهمترین فرایندهایی که دارید کمک می کند. این ابزار شامل ابزارهایی برای کمک به شما در ردیابی پروژه ها ، مدیریت زمان ، گزارش کار و صورتحساب کامل است.

شما می توانید هم زمان قابل پرداخت و هم زمان واقعی را از طریق Scoro ردیابی کنید و سپس داده های مناسب را برای فاکتورها به فاکتور انتقال دهید. حتی می توانید فاکتورهای دوره ای ، فاکتورهای برنامه ریزی شده را تنظیم کرده و مستقیماً برای مشتریان خود از طریق ایمیل ارسال کنید.

آنچه در مورد Scoro خوب است این است که این ترکیبی از ردیابی زمان ، مدیریت پروژه و نرم افزار CRM است ، و باعث می شود که کسب و کارها مدیریت همه اجزای اصلی خود را در یک مکان ساده کنند.

Scoro برای هر کاربر ماهانه 26 دلار شروع می شود.

 

تیک بزن

ردیابی ساعتی مبتنی بر وباین نرم افزار ساده ردیابی زمان مبتنی بر وب به متخصصین امکان می دهد پروژه هایی را که هر بار با ضربه زدن به بودجه های شما سودآوری بیشتری دارند ، اجرا کنند. Tick ​​از طریق برنامه ها در رایانه های رومیزی و تلفن های هوشمند و همچنین برنامه های افزودنی به مرورگرهای وب ادغام می شود. این اجازه می دهد تا کاربران بتوانند به سرعت زمان خود را وارد کنند.

علاوه بر این ، Tick به خوبی با برنامه های شخص ثالث مانند Trello ، Basecamp و Asana ادغام می شود ، به شما این امکان را می دهد تا به طور منسجم زمان را با گردش کار ردیابی کنید. ورودی های زمان شما برای سادگی فاکتور می تواند به Freshbooksor یا Quickbooks نیز صادر شود.

نسخه رایگان تیک و همچنین یک نسخه آزمایشی رایگان قبل از شروع قیمت 19 دلار در ماه وجود دارد.

 

دکتر زمان

برنامه timedoctorTime Doctor راه حل های پیگیری زمان پیش رو ارائه می دهد که به تیم ها و همچنین افراد کمک می کند تا بهره وری خود را بهبود بخشند. Time Doctor بهترین مناسب برای شرکت هایی است که بین 20 تا 500 کارمند دارند.

این یک راه حل عالی است زیرا مبتنی بر وب است ، ابزارهایی مانند یادآوری ، ضبط عکس صفحه ، ادغام در برنامه های دیگر ، گزارش و همچنین ردیابی زمان را ارائه می دهد.

قیمت هر کاربر از 5 دلار در ماه شروع می شود و یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهد. یک نسخه رایگان از Time Doctor نیز وجود دارد.

 

کمپ زمان 

برنامه timecampشرکت های B2B که نیاز به اندازه گیری سودآوری یک پروژه از طریق زمان ردیابی دارند ، TimeCamp را دوست خواهند داشت – مهم نیست که شرکت شما چه اندازه ای باشد. گزارش های دقیق و جدول های زمانی دقیق این نرم افزار می توانند با پیگیری عملکرد کارمندان و امکان همکاری بین تیم و مشتریان ، به شما در افزایش سودآوری کلیه پروژه های خود کمک کنند.

ویژگی اصلی TimeCamp ردیابی در زمان واقعی آن در یک مکان متمرکز است. این نرم افزار همچنین می تواند با بسیاری از برنامه های مدیریت پروژه دیگر که ممکن است قبلاً استفاده می کنید ، ادغام شود.

قیمت هر کاربر از 5.25 دلار در ماه شروع می شود. یک نسخه آزمایشی رایگان و همچنین یک نسخه رایگان از نرم افزار وجود دارد.

 

به موقع 

ردیابی زمان برنامه تلفن همراهبه موقع ابزار ردیابی خودکار زمان را برای شرکت ها و همچنین افراد فراهم می کند. این به شما کمک می کند هرگز فراموش نکنید که روی چه چیزی کار می کنید و کارهای بعدی باید انجام شود.

Timely همچنین ابزارهای برنامه ریزی را فراهم می کند تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که از هر یک از اعضای تیم به درستی و کارآمد استفاده شده است. علاوه بر این ، Timely از ویژگی های گزارشگری قدرتمندی برخوردار است ، بنابراین می توانید مسائل را ردیابی و شناسایی کرده و قبل از اینکه به مشکل تبدیل شوند ، آنها را حل کنید.

 

تودویست

وظیفه انجاماگر به دنبال یک مدیریت وظیفه تحت وب نیز هستید ، Todoist ممکن است مناسب شما باشد. این برنامه در بیش از 13 سیستم عامل مختلف ، از جمله میز کار / لپ تاپ های اپل و رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می شود.

این نرم افزار به شما امکان می دهد تا کارهای خود و همچنین پروژه های بزرگتر را اولویت بندی و سازماندهی کنید تا بتوانید همیشه بفهمید که کجا هستید. حتی به شما امکان می دهد حجم کار خود را بین یک تیم به اشتراک بگذارید. وظایف را می توان در پروژه ها قرار داد ، برچسب های اختصاص داده شده ، ویرایش ، مرتب سازی و به برنامه های دیگر صادر کرد.

نکته اصلی Todoist تمرکز بر کارهای کوچک است ، که در نهایت باعث موفقیت پروژه های بزرگتر در طولانی مدت می شود.

 

توگل 

ردیابی رویدادهاتیم های کوچک و بزرگ می توانند از راه حل مبتنی بر ابر Toggl برای ردیابی زمان استفاده کنند. با پشتیبانی از چند دستگاه ، شما می توانید ساعت کاری خود را با یک برنامه انعطاف پذیر ردیابی کنید ، و سپس گزارش هایی مانند نمودارهای استفاده از زمان را ایجاد کنید تا عملکرد تیم خود را ببینید.

برای سهولت دستکاری می توانید داده های خود را به ورق های اکسل صادر کنید و همچنین گزارش های ایمیل هفتگی را با به روزرسانی دریافت کنید. این گزارش ها به راحتی با اعضای تیم و / یا مشتریان شما به اشتراک گذاشته می شود تا شفافیت در کل روند نیز بهبود یابد.

علاوه بر نسخه نرم افزاری تحت وب ، برنامه هایی نیز وجود دارد که می توانید روی رایانه ها نصب کنید و همچنین برنامه هایی برای هر دو دستگاه iOS و Android. Toggl همچنین با PM شخص ثالث و ابزار فاکتور ادغام می شود.

قیمت هر کاربر از 9 دلار در ماه شروع می شود. یک نسخه آزمایشی رایگان و همچنین یک نسخه رایگان از سیستم عامل وجود دارد.

 

TopTracker

ردیابی وقت آزادTopTracker ابزاری عالی است که می تواند به فریلنسرها کمک کند فاکتور درست کنند ، برای کارهایی که ردیابی و ثبت کرده اند و همچنین پرداخت های رایگان درخواست پرداخت کنند. این برنامه وب و دسک تاپ رایگان به فریلنسرها امکان می دهد زمان خود را همراه با عکس های صفحه ای ردیابی کنند تا کار خود را اثبات کرده و فاکتورها را پردازش کنند. TopTracker برای پردازش پرداخت شخص ثالث با Payoneer همکاری کرده است.

ردیابی زمان باید آسان باشد و به همین دلیل TopTracker کلیدهای میانبر ایجاد می کند که به فریلنسرها اجازه می دهد ردیابی زمان را به سرعت شروع و یا متوقف کنند ، به آنها امکان می دهد روند را به راحتی مدیریت کنند.

این برنامه همچنین برای تیم هایی که به دنبال بهینه سازی بهره وری خود هستند نیز مناسب است ، زیرا هر آنچه شما نیاز دارید در یک مکان مرکزی قرار دارد. TopTracker خلاصه های گزارش در زمان واقعی را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید نقاط ضعف را ببینید و بلافاصله آنها را برطرف کنید – مهم نیست که چند پروژه را همزمان کار می کنید ، زیرا محدودیتی در تعداد پروژه ها یا کاربران وجود ندارد.

 

ترلو

ردیابی زمان پروژهTrello یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت پروژه در سراسر کشور است. این کار مدیریت ساده کار را از طریق یک مقوا فراهم می کند ، به شما امکان می دهد کارت هایی را برای هر کاری که اعضای تیم باید برای رسیدن به هدف پروژه انجام دهند ، ایجاد کنید.

این کارت ها مرتب شده و از طریق صفحه Trello جابجا می شوند و به ستون هایی مانند انجام ، در حال انجام و تکمیل شده تقسیم می شوند. همانطور که روی وظایف کار می شود ، کارتها پیشرفت می کنند و از طریق صفحه Trello حرکت می کنند و به مدیران یک مرور ساده از پیشرفت پروژه می دهند.

شما می توانید تعداد نامحدودی کار را از طریق Trello ایجاد کنید و حتی می توانید پرونده ها را از طریق برنامه به اشتراک بگذارید. همکاری با توابع نظر دادن و به اشتراک گذاری نیز آسان است.

اگر از Trello برای استفاده شخصی استفاده می کنید ، برنامه رایگان است. مشاغل می توانند نسخه پیشرفته تری از Trello را با قیمت 9.99 دلار برای هر کاربر ، در هر ماه خریداری کنند.

 

روزنامه ها

جدول های زمانی الکترونیکیمهم نیست که چه نوع شغلی دارید و چه اندازه ای دارید ، Tsheets یک راه حل مدیریت زمان برای شما دارد. کارگران می توانند با استفاده از هر تعداد دستگاه – از دسک تاپ تا دستگاه های تلفن همراه تا نوشتن متن به شماره شماره گیر گرفته تا حتی پانچ دستی یا صفحه زمان ، زمان خود را به راحتی ردیابی کنند.

مدیران شرکت می توانند به راحتی ببینند که اعضای تیم چه کاری و کجا را در زمان واقعی انجام می دهند. بهترین قسمت در مورد Tsheets ارائه یکپارچه سازی ساده با سرویس های معروف مانند Paychex ، ADP ، QuickBooks و Sage است. این یک راه حل عالی برای ادغام مدیریت زمان در لیست حقوق و دستمزد به روشی بدون درز و بدون خطا ارائه می دهد.

قیمت هر کاربر از 6.40 دلار در ماه شروع می شود و با یک دوره آزمایشی رایگان همراه است. نسخه رایگان Tsheets نیز در دسترس است.

 

Vericlock 

سیستم ساعت ساعتداده های زمان واقعی کلید بهبود بهره وری در دنیای تجارت امروز است. این همان چیزی است که Vericlock روی آن تمرکز دارد – ارائه ابزارهایی برای گزارش کارها ، مشاغل و زمان داخل و خارج با مکان GPS و ابزارهای اثبات عکس. کارمندان می توانند از طریق برنامه های تلفن های هوشمند و همچنین پیام های متنی / اس ام اس ، تماس های تلفنی دستی و حتی خدمات مبتنی بر وب ، زمان خود را مدیریت و ردیابی کنند.

برای مدیران ، Vericlock هشدارهایی را برای هزینه های شغل و اضافه کار و همچنین قابلیت های حصارکشی فراهم می کند تا بتوانید مکانهایی را که همه کارمندان در آن هستند و اجازه رفتن به سایت شغل را ندارند ، مدیریت کنید. پس از انجام ردیابی زمان ، این نرم افزار همچنین ویژگی های بسیار خوبی را برای صرفه جویی در وقت مانند یکپارچه سازی نرم افزار و حسابداری پیشرفته فراهم می کند ، بنابراین نیازی به صرف وقت برای ورود داده و کاهش خطاهای موجود در این فرآیند نیست.

قیمت هر کاربر از 5 دلار در ماه شروع می شود و با یک دوره آزمایشی رایگان همراه است.

 

حمله کردن

زمان برنامه ریز پروژهشرکتهای متوسط ​​برای شرکتهای بزرگ که چندین پروژه را همزمان با چندین مشتری انجام می دهند می توانند از ابزارهای Wrike بهره مند شوند. می توانید این برنامه را با زمینه ها و گزارش های خاص به گردش کار خاص خود تنظیم کنید.

Wrike به شرکت شما این امکان را می دهد تا بتواند کارها را مدیریت کند ، زمان شما را ردیابی کند و همه را در یک مکان مرکزی همکاری کند. شما می توانید به صورت دستی به برنامه زمان اضافه کنید ، یا به آن دسترسی دهید تا به طور خودکار برای شما ردیابی شود.

علاوه بر ردیابی و مدیریت زمان ، Wrike همچنین وظایف ، بحث ها و پرونده های شما را در یک فضای کاری متمرکز می کند که در آن می توانید نمایشی تصویری از پروژه ها ، برنامه ها و جدول زمانی هر دو را بدست آورید. با به روزرسانی های بی درنگ ، می توانید مطمئن شوید که همه نیز در وظیفه خود باقی مانده اند.

قیمت هر کاربر از 9.80 دلار در ماه شروع می شود و با یک نسخه آزمایشی رایگان همراه است. نسخه رایگان این نرم افزار نیز وجود دارد.

 

لیست Wunderlist

برنامه Microsoft todoWunderlist از ماه مه سال 2020 متوقف می شود و به Microsoft ToDO منتقل می شود. این یک برنامه مدیریت وظیفه مبتنی بر ابر بود که به کاربران اجازه می داد همه وظایف خود را ، چه در تلفن های هوشمند ، تبلت ، ساعت هوشمند یا کامپیوتر ، مدیریت کنند.

این یک نسخه رایگان از برنامه است و همچنین یک نسخه پولی به نام Pro را که در سال 2015 توسط مایکروسافت خریداری شده است ارائه می دهد. نسخه Pro ویژگی های همکاری بیشتری را برای تیم ها فراهم می کند.

Wunderlist یک برنامه با کاربرد آسان است که با ویژگی های زیادی همراه بود. این می تواند برای کارهای ساده مانند لیست های خرید مواد غذایی برای به اشتراک گذاشتن با کسی ، مدیریت چندین پروژه در محل کار مورد استفاده قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *