بهبود ارتباطات در کسب و کار کوچک

بهبود ارتباطات تجاری

ارتباطات  است که یک تجارت را با هم پیوند می دهد. هنگامی که به طور موثر اجرا شود ، ارتباطات قوی می تواند بهره وری را افزایش دهد ، مشکلات را کاهش دهد و مشکلات را در محل کار حل کند. اگر به طور ناکارآمد اجرا شود ، می تواند منجر به از دست دادن درآمد ، درگیری کارمندان و یک محیط کار خصمانه شود.

در اینجا 5 روش برای بهبود ارتباطات کارکنان در تجارت کوچک شما آورده شده است.

1. یک شنونده عالی شوید

ارتباط با گوش دادن فعال آغاز می شود. گوش دادن فعال مهارت ساده ای نیست ، به خصوص در یک محیط کاری که مکالمات معمولاً دارای یک تبعیت و تبعیت هستند. 

صرف نظر از موقعیت شما در یک شرکت ، برای برقراری ارتباط موثر می توانید هنر گوش دادن فعال را یاد بگیرید. شنوندگان عالی می توانند به طور کامل بر آنچه گفته می شود تمرکز کنند ، جزئیات بیان شده را درک کنند ، در صورت لزوم پاسخ دهند و اطلاعات منتقل شده را به خاطر بسپارند.

برای بهبود مهارت گوش دادن ، سعی کنید همه حواس پرتی ها را از مکالمه حذف کنید. این می تواند به معنای خاموش کردن تلفن ، خاموش کردن رایانه یا انتقال مکالمه به یک فضای آرام دفتر باشد. عوامل حواس پرتی می توانند تمرکز را دشوار کرده و توجه شما را کاهش دهند.

یکی دیگر از راه های آسان برای بهبود مهارت های گوش دادن شما این است که در جلسات و گفتگوها یک یادداشت بردار سخت گیر باشید. این گام های کوچک می تواند شما را به سرعت به یک شنونده عالی تبدیل کند و در نتیجه مهارت های ارتباطی شما را بهبود بخشد.

2. اسناد و اطلاعات مهم را به راحتی در دسترس قرار دهید

هر شرکت دارای یک مجموعه اطلاعات منحصر به فرد است که مربوط به نحوه عملکرد آن سازمان خاص است. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه کارمندان و برنامه مزایا
  • گردش کار و فرآیندهای عملیاتی
  • راهنماهای سبک و اسناد مارک تجاری
  • مطالب و آموزش های آموزشی
  • وثیقه و الگوهای بازاریابی
  • بیانیه ماموریت سازمان و برنامه چشم انداز
  • هرگونه اطلاعات دیگر برای کارمندان یا شرکت در کل

این اطلاعات نقش مهمی در نحوه تعامل کسب و کار و کارمندان دارد. بنابراین ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که به کلیه استخدام های جدید و به صورت دوره ای به کارمندان اطلاع داده می شود. این اسناد همچنین باید به راحتی از طریق ویکی آنلاین یا روش دیگری قابل دسترسی باشد که به کارمندان اجازه می دهد در هر زمان اطلاعات را پیدا و به آنها دسترسی پیدا کنند. 

با در دسترس قرار دادن اطلاعات مهم در اختیار همه کارمندان ، شما در حال ایجاد یک منبع ارتباطی پایدار برای آگاهی دادن از همه کارمندان هستید.

3. فناوری اهرم برای ارتباطات یکپارچه

دهه ها پیش ، مشاغل دارای روش های ارتباطی بسیار محدودی در شرکت خود بودند. با توجه به پیشرفت های فن آوری ارتباطات ، اکنون منابع بسیار بیشتری در اختیار شماست.  

تغییرات در فناوری تلفن همراه بر ارتباطات داخل و خارج از محل کار تأثیر گذاشته است. تخمین زده شده است که تا پایان سال 2017 ، 67٪ از مشاغل کوچک یک برنامه تلفن همراه برای تجارت خود دارند ، تقریباً 49٪ یک تیم داخلی برای پشتیبانی و توسعه برنامه های تلفن همراه دارند. دیگر مشاغل کوچک نمی توانند تأثیری را که دستگاه های تلفن همراه در توانایی شما در برقراری ارتباط با کارمندان و حتی مشتریان شما دارند نادیده بگیرند.

استفاده از سرویسی مانند Text Request می تواند روش های ارتباطی داخلی شما را بسیار بهبود بخشد. آنها برقراری ارتباط با مشاغل و گروههای خود را از طریق پیام کوتاه همراه برای مشاغل آسان می کنند.

فناوری ارتباطات فقط به پیام کوتاه محدود نمی شود. مشاغل از راه دور ، دورکاری ، دفاتر مجازی یا هر نوع مشارکت از خانه دیگر به دلیل پیشرفت فن آوری ارتباطات ، سهولت بیشتری پیدا می کند.

نرم افزارهایی مانند Skype ، GoToMeeting و سایر فناوری های کنفرانس ویدیویی / صوتی ارتباط شرکت ها با کارمندان خارج از دفتر را برای شرکت ها آسان کرده است.

از آنجا که شما اغلب می توانید کارمندان قراردادی و فریلنسرها را با حاشیه ای از هزینه استخدام های داخلی پیدا کنید ، می توانید با درک نحوه استفاده از فناوری های ارتباطی که به شما امکان می دهد کارمندان را از راه دور مدیریت کنید ، نتیجه کار خود را به شدت بهبود ببخشید.

4- از یک بستر ویژه ارتباطات داخلی استفاده کنید

علاوه بر فن آوری های گفته شده در بالا ، ممکن است بخواهید یک فضای کاری اختصاصی برای برقراری ارتباطات روزمره خود پیدا کنید.

بسیاری از برنامه های وب وجود دارد که می تواند به شرکت ها کمک کند ارتباطات کارمندان به کارمندان و اشتراک اسناد را مانند Slack تسهیل کنند. Slack سریعترین برنامه کسب و کار در همه زمانها است و هر روز به طور متوسط ​​حدود 5 میلیون کاربر فعال دارد .

اسلک به کارمندان اجازه می دهد تا به کارمندان منفرد در زمان واقعی پیام دهند. همچنین می توانید کانال ها و گپ های گروهی را برای پیام رسانی مشترک تنظیم کنید. Slack با برنامه های دیگری که امکان اشتراک آسان فایل ، همکاری اسناد ، یادداشت برداری و سایر فرایندهای ارتباطی را فراهم می کند ، ادغام می شود.

فیس بوک اخیراً نسخه اختصاصی Slack خود را که به Workplace معروف است ، راه اندازی کرد . این مفهوم ، بستری را توسعه می دهد که به کارمندان در یک سازمان امکان می دهد اسناد و اطلاعات مهم را به روشی مشارکتی و ساده با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

5. منابع بازخورد آسان و قابل اطمینان را پیدا کنید

اکثر مردم فکر می کنند ارتباط بعد از مکالمه متوقف می شود ، اما این نمی تواند دور از حقیقت باشد. بازخورد پاسخ یا واکنشی است که در پی می آید و این یک مرحله مهم در حلقه ارتباطات برای مشاغل است.

برای موفقیت در برقراری ارتباط ، کسب و کار شما باید روشی را برای جمع آوری و انتشار بازخورد به روشی روان پیدا کند. مهم است که به یاد داشته باشید که بازخورد نباید یک طرفه باشد ، خصوصاً از بالا به پایین. دو ابزاری که می تواند به شما در جمع آوری و ذخیره نظرات کمک کند ، Officevibe و Small Improvements است .

Officevibe ابزاری ساده است که نظرسنجی های برنامه ریزی شده ای را برای کارمندان ایجاد می کند. این مجموعه ترکیبی از سوالات خاص شخصی و شرکتی را برای کمک به مدیریت برای گرفتن ضربان برای سازمان می پرسد.

Small Improvements ابزاری برای بازخورد عملکرد است که ترکیبی از بررسی کارمندان و اهداف هدف گرا در یک رابط است. این نرم افزار ایجاد و پیگیری نقاط عطف برای کارمندان را برای مدیران آسان می کند ، در عین حال منابعی برای سنجش رشد فردی و سازمانی به شرکت می دهد.

ارتباط فراتر از فقط انتقال اطلاعات است. این یک ابزار قدرتمند است که می تواند روحیه کارکنان را بهبود بخشد ، مسائل را در محل کار کاهش دهد و بهره وری را افزایش دهد. حتی مشاغل کوچک نیاز به تجزیه و تحلیل روش های ارتباطی خود دارند تا کانال هایی را که برای ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند ، تقویت کنند ، مهارت های ارتباطی مثبت را در کارمندان خود تقویت کنند و فرهنگی را به وجود آورند که از بازخورد و رشد حرفه ای استقبال و تشویق کند.

هنگامی که می خواهید ارتباطات داخلی خود را در تجارت کوچک خود بهبود ببخشید ، نکات بالا را به خاطر بسپارید.

 

کسب و کار

آموزش کسب و کاربهبود ارتباطاتشیرازمشاوره کسب و کارهوش پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *