چگونه می توان با بازاریابی در اینستاگرام تجارت خود را رشد داد

بازاریابی در ایستگارام

رسانه های اجتماعی یک روش قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان به روشی اصیل و جذاب فراهم می کند. به سادگی هیچ راهی بهتر برای ارتقا تجارت خود و یافتن مشتریان جدید در حالی که به بودجه محدود پایبند هستید ، وجود ندارد. فیس بوک ، لینکدین و اینستاگرام همه به کسب و کارها و مارک های تجاری امکان اتصال می دهند. 

از میان همه اینها ، اینستاگرام به روش اصلی برندها برای ورود به دنیای دیجیتال و اجتماعی تبدیل شده است – بیایید بفهمیم چگونه می توان در بازاریابی اینستاگرام برای رونق کار خود استفاده کرد.

چرا تجارت شما باید از اینستاگرام استفاده کند

اگر از قبل با اینستاگرام آشنایی ندارید ، این یک پلتفرم رسانه های اجتماعی است که برای جذابیت خود بسیار متکی به تصاویر بصری است. به طور سنتی ، خوراک اینستاگرام همه تصاویر ساکن مربع شکل بود ، اما در سال های اخیر به چندین قالب متنوع تبدیل شده است – فیلم های کوتاه و زودگذر به نام Instagram Stories ، که در سال 2016 منتشر شد (به نظر می رسد فقط دیروز است ، درست است؟) ، طولانی- ویدیو را در Instagram TV و قرقره ها ، پلت فرم فیلم پرتره Tik-Tok به چالش کشیدن اینستاگرام تشکیل دهید. 

نتیجه همه این قالب ها این است که ایجاد محتوای جذاب بصری را بسیار آسان می کند – چرا وقتی می توانید آن را نشان دهید ، به مخاطب خود بگویید که چقدر عالی هستید؟

علاوه بر این ، اینستاگرام به شدت در فیس بوک ادغام شده است ، به این معنی که شما می توانید در اینستاگرام تبلیغات ایجاد کنید و همزمان آنها را در فیس بوک نیز اجرا کنید. این سیستم عامل ها تبلیغات را به جای یکدیگر اجرا می کنند. می توانید از ابزارهای داخلی مانند Facebook Ad Manager و Power Editor ، ابزارهای اختصاصی برای حساب های تجاری استفاده کنید و ببینید چه ویژگی هایی در دسترس شما است.

آمارهای تصفیه شده

هنگامی که مشغول بازاریابی کسب و کار خود هستید ، می دانید که آمار راه را نشان می دهد . خوب ، اینستاگرام شما را تحت پوشش قرار داده است – بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه فعال در این سیستم عامل دارد که تقریباً سه چهارم آنها از پلت فرم برای خرید یک محصول استفاده کرده اند. این تعداد زیادی از مشتریان بالقوه هستند!

اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم مورد علاقه نسل جوان شهرت دارد – طبق آخرین آمار خود ، از هر چهار کودک 15-24 ساله سه نفر نمایه فعال دارند. اما اینستاگرام از محبوبیت بیشتری در تمام گروه های سنی برخوردار است و 47٪ افراد 30 – 49 ساله نیز در این سیستم عامل مشغول به کار هستند. به عنوان یک تجارت در حال رشد ، توانایی پرداختن به این مخاطبان را ندارید.

میانبری وجود ندارد

چیزی که ما قبل از شروع راهنمای خود خواهیم گفت این است که نمی توانید میانبرهای زیادی را در اینستاگرام استفاده کنید. ساختن نمایه خود برای داشتن افراد فعال فعال ضروری است ، اما مارک های زیادی توسط میوه کم آویز جذب می شوند: خرید دنبال کنندگان. دیدن رشد فالوورهای شما همیشه دلگرم کننده است و ممکن است وسوسه شوید که در افزایش این اعداد کمی پول نقد بپاشید ، با این حال ، این استراتژی هیچ وقت جواب نمی دهد. 

اینستاگرام خانه تجربه واقعی است و کاربران اینستاگرام یک گروه زرنگ و دانا هستند که می توانند یک استراتژی معیوب را از یک مایل دور کنند. پیروان خود را از طریق استراتژیهای ارگانیک تولید کنید و یک مرکز فعال فعالانه تولید کنید که واقعاً به تبلیغ محصول شما اختصاص داده شده است و در بلند مدت درآمد خود را خواهید داشت.

چگونه می توان کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد داد

بیایید اولین قدم ها را برای رشد تجارت خود در اینستاگرام برداریم. از ساخت بیوگرافی ، برنامه ریزی محتوا و بهترین هک های اینستاگرام برای تبلیغ ، این همان چیزی است که باید بدانید.

1. ساخت بیوگرافی خود

برداشت های اول شمارش می شود. اینستاگرام منظره ای از محتوای رقابتی را ایجاد کرده است که در آن توجه مخاطبان بسیار بالا است. ممکن است بسیاری از کاربران به طور عادی به سمت پروفایل شما جذب شوند و شما فقط چند ثانیه فرصت خواهید داشت تا آنها را فریب دهید تا دکمه “follow” را بزنند.

بایوس اینستاگرام فرصت های سفارشی سازی زیادی را ارائه نمی دهد – انتخاب نام کاربری خود ، در حالت ایده آل با نام تجاری شما برای شناسایی فوری ، و عکس پروفایل شما در درجه اول قرار دارد. شما این فرصت را خواهید داشت که برخی از پیوندهای قابل کلیک را در توضیحات خود قرار دهید – از این فضا برای نصب CTA گیرنده (فراخوان اقدام) استفاده کنید که کاربران را به سمت وب سایت یا صفحه اصلی شما بکشاند.

علاوه بر این ، خدمات شخص ثالث زیادی وجود دارد که به راحتی فرصت هایی را که هنگام استفاده از “پیوند در بیو” دارید ، گسترش می دهید. خدماتی مانند Feedlink و Linktree به شما امکان می دهند پیوندهای بیشتری را در یک لیست تمیز و قابل پیوند از پیوندها اضافه کنید ، که می تواند برای هدایت کاربران شما در مسیرهای مختلفی که می خواهید عالی باشد.

از طرف دیگر ، اگر چیز خاصی را تبلیغ می کنید ، تمیز نگه داشتن پیوند خود و داشتن فقط یک پیوند می تواند ایده خوبی باشد. اگر شما علتی را تبلیغ می کنید ، انتشار یک محصول خاص ، مانند فروش کتاب ، به عنوان مثال ، فقط داشتن پیوند به صفحه محصول ، تمام موارد مورد نیاز شما خواهد بود.

2. به اشتراک گذاری محتوای عالی

در اینستاگرام ، محتوا سلطان است. کل این پلتفرم ساخته شده است تا محتوای بصری را به چشم کاربر بیاورد ، برای اینکه بتوانید در Insta کار خود را رونق دهید ، باید محتوای بصری با کیفیت بالا تولید کنید. امروزه اکثر تلفن های همراه مجهز به دوربین خوبی هستند بنابراین نیازی به سرمایه گذاری در هیچ فناوری جدید ندارید. اما هنگام گرفتن و به اشتراک گذاشتن تصاویر خود را در حد استاندارد بالا نگه دارید – خواه یک کافه bijoux را اداره می کنید یا یک جراح درخت اره برقی هستید ، اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما تمیز ، واضح و منحصر به فرد هستند.

فراموش نکنید ، لازم نیست فقط به عکس ها پایبند باشید. اینستاگرام دارای تعداد زیادی گزینه محتوا است ، از جمله فیلم های کوتاه در قالب حلقه ها ، محتوای ویدیویی طولانی مدت در قالب IGTV و فیلم هایی که می توانید در پروفایل یا داستان خود بارگذاری کنید ، بنابراین راه های بی شماری برای شما وجود دارد خلاق باش.

سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید. به ذکر انواع محتوای پست مانند قطعه پادکست یا کلیپ ، اینفوگرافی ، مطالعات موردی مشتری و … فکر کنید.

همچنین ایجاد یک برنامه منسجم برای به اشتراک گذاری مطالب خود بسیار مهم است. اگر متعهد به رشد مشاغل خود در اینستاگرام هستید ، باید یک جریان ثابت از محتوا را در فواصل زمانی مناسب بارگذاری کنید تا در خبرهای پیروان شما مرتبط بماند. برای خودکار سازی این فرآیند می توانید از برخی ابزارهای آنلاین مانند Hootsuite استفاده کنید – هرگز نمی خواهید پستی را از دست بدهید.

3. کاوش در ویژگی های داستان ها

آنچه زمانی سکویی بود که بر روی تصاویر ساکن ساخته می شد ، به یک جامعه پر رونق از فیلم های پر جنب و جوش تبدیل شد. عملکرد Stories اینستاگرام به روشی عالی برای جلب توجه مخاطبان شما تبدیل شده است. این فضایی برای محدودیت زمانی ، تصاویر یا فیلم هایی است که به مدت پانزده ثانیه روی صفحه ظاهر می شوند و پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. به اشتراک گذاری پیشنهادات و پیشنهادات در داستان های شما تضمین می کند که در اطراف آنها سر و صدا ایجاد کند.

شما می توانید داستان های مورد علاقه خود را در نمایه خود ذخیره کنید ، تبلیغات خود را حفظ کنید و بعد دیگری به صفحه خود اضافه کنید. داستانها بسیار مهم هستند. به خصوص وقتی میانگین ها نشان می دهند که حدود 70٪ از مردم تمایل دارند که در پایان داستان یک کسب و کار باقی بمانند وقتی که از 7-8 بارگذاری متفاوت ساخته شده باشند.

70٪ از مردم داستانهای شما را تا آخر تماشا می کنند. این یک فرصت خارق العاده برای ارسال پیام است ، بنابراین استفاده از این ویژگی را فراموش نکنید و آن را برای خود امتحان کنید!

4. هک های هشتگ

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا به هر پست خود به اشتراک بگذارید تا سی هشتگ اضافه کنید و برای جستجوی هشتگ های مورد نظر برای اطمینان از یافتن مخاطب مناسب پست خود ، بسیار مهم است . چند روز کلیک کردن در اطراف اینستاگرام برای دیدن آنچه که رقبای صنعت شما به اشتراک می گذارند ، به شما نشان می دهد که چه چیزی در روند است – اما فراموش نکنید که محتوای کاربران خود را برای به دست آوردن بهترین روش ارتباط با آنها جستجو کنید .

فراموش نکنید ، یکی از بهترین راه ها برای پیمایش و به اشتراک گذاری مطالب خود در اینستاگرام ، استفاده از هشتگ است. سعی کنید از هشتگ های هرزنامه مانند LIKE4LIKE و غیره پرهیز کنید ، اما در عوض از ابزارهایی به عنوان ابزار آنلاین برای جستجوی هشتگ های مرتبط استفاده کنید که می توانید در آنها برجسته شوید.

اینکه هشتگهایی را استفاده نکنید به همان اندازه مهم است. از آنجا که پایگاه معتبر اینستاگرام از اعتبار واقعی برخوردار است ، بسته بندی هشتگ های بی ربط در پست های خود برای جلب مخاطبان بیشتر می تواند یک استراتژی ضرر ساز باشد. مطمئن شوید که به هشتگ هایی که برند شما به طور واقعی با آنها در ارتباط است پایبند هستید .

5. پیشنهادات و هدایای اختصاصی اهرمی

تبلیغات راهی برای آوردن مشتریان جدید به برند شما است و می تواند با جلب مخاطبان بیشتر کاملاً مرتبط شود. “چالش هشتگ” یکی از این روش ها است که می توانید پیروان خود را برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود جذب کنید – هشتگ ایجاد کنید و پیروان خود را تشویق کنید که از آن در پست های خود استفاده کنند ، مطمئن باشید که پروفایل خود را برچسب گذاری می کنید.

ارائه تخفیف یا محصولاتی که در محصولات شما ایجاد می شود انگیزه مردم را برای تبلیغ برند شما فراهم می کند و راهی برای تعامل واقعی با پایگاه کاربری شما ارائه می دهد. رویکردهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، مانند همکاری با سایر مشاغل و صفحات تأثیرگذار یا ایجاد هشتگ برای اینکه افراد تصاویر خود را برای اشتراک گذاری شما بارگذاری کنند. این یک روش عالی برای ایجاد جامعه شماست!

6. بینش از تجزیه و تحلیل

اینستاگرام حساب های تجاری را با طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل ارائه می دهد تا بتوانید ارزیابی کنید که کدام پست ها برای شما کار می کنند و کدام یک از آنها علامت را ندارند. مطمئن شوید که نمایه خود را به حالت کسب و کار تبدیل کرده اید. شما می توانید ببینید که چند نفر پست شما را در یک پیام به اشتراک گذاشته اند ، چه تعداد آن را برای بعد ذخیره کرده اند و کدام پست ها بیشترین بازدید را برای نمایه شما دارند. استفاده از این اطلاعات برای هدایت استراتژی شما باعث موفقیت در اینستاگرام می شود.

موفقیت در اینستاگرام مبتنی بر اصالت است

اینستاگرام فرصتی عظیم برای مشاغل شما فراهم می کند تا با مخاطبان متصل و مشتاق درگیر شوند. با تبدیل تجارت خود به یک مارک پر جنب و جوش ، ارزش های اساسی اعتماد ، وفاداری و اصالت را مورد استفاده قرار می دهید. مشتریان جدید با دیدن جامعه پر رونقی که شما پیرامون محصول یا خدمات خود ایجاد کرده اید ، فوراً مجذوب مارک شما می شوند. امروز به بازاریابی اینستاگرام ضربه بزنید.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامبازاریابی در اینستاگرامراه اندازی اینستاگرامسعید جوی زادهکسب و کار در ایستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *