15 نکته برای ایجاد محتوای وب سایت

 

بهترین وب سایت ها

بهترین وب سایت ها با توجه به دید کاربر نوشته و طراحی می شوند.

خلاصه :

  1. با یک پیمایش روشن شروع کنید.
  2. از انگلیسی مکالمه استفاده کنید.
  3. بهترین روشهای جستجوگرها را به خاطر بسپارید.
  4. کلیه اطلاعات مربوطه را ارائه دهید.
  5. هیاهوی تبلیغاتی را کنار بگذارید.
  6. صفحه اصلی خود را به یک خلاصه به نقطه تبدیل کنید.
  7. صفحات فرود منحصر به فرد را برای موضوعات خاص ایجاد کنید.
  8. بگذارید تصاویر به شما کمک کنند تا داستان شما را بازگو کند.
  9. محتوای اعتمادساز را وارد کنید.
  10. وب سایت خود را به روز نگه دارید.
  11. از یک طرح ساده استفاده کنید.
  12. تماس با شما را برای بازدیدکنندگان آسان کنید.
  13. فرم ها را ساده نگه دارید.
  14. تقریباً در هر صفحه فراخوان را وارد کنید.
  15. آن را کامل یا تا جایی که می توانید به آن نزدیک کنید.

 

در ذهن خود با مشتری خود کپی کنید

در اینجا چند وب سایت ایجاد شده است. تصمیم گیرندگان دور میز کنفرانس جمع می شوند و شروع به ایده پردازی می کنند. یکی از مدیران می گوید: “وب سایت ما باید بیانیه ماموریت ما را داشته باشد تا بازدید کنندگان بدانند چه چیزی ما را راهنمایی می کند.”

دیگری می گوید: “این باید به نظر حرفه ای و زیبا باشد ، بیایید از عکس های سهام استفاده کنیم و از مری بخواهیم که نسخه آن را بنویسد زیرا وی در دانشگاه کالج انگلیسی بود.”

“ما باید یک صفحه با تمام محصولات خود داشته باشیم. اما بیایید جزئیات یا قیمت های زیادی را قرار ندهیم زیرا ما می خواهیم بازدید کنندگان مجبور شوند با ما تماس بگیرند. “

کپی واضح ، طراحی ابتکاری

کپی واضح ، طراحی ابتکاری و عملکرد کاربر محور باید اولویت های شما هنگام ایجاد وب سایت شما باشد.

شخصی از بخش فروش اضافه می کند ، “در صفحه تماس با ما ، بیایید از فرمی با سوالات زیادی استفاده کنیم که به ما در فروش کمک می کند. از بازدیدکنندگان بخواهید بودجه خود را به ما بگویند و اینکه چه زود قصد خرید خود را دارند. و بیایید مطمئن شوید که نام و نام خانوادگی ، آدرس پستی و شماره تلفن آنها را به دست می آوریم تا بتوانیم یک فروشنده را تعقیب کنیم. “

آیا با خواندن این پیشنهادات وب سایت در حال خسته شدن هستید؟ اگر نه ، باید باشید. آنها خارج از پایگاه هستند و قرار است بازدید کنندگان را از خود بیگانه کنند.

بازدید کننده باید اول بیاید

در حالی که تمام این ایده ها برای شرکت شایسته است ، اما برای بازدید کنندگان معنی چندانی ندارد. و این یک اشتباه بزرگ است. اگر بازدید کنندگان خود را در اولویت قرار ندهید ، وب سایت شما موثر نخواهد بود. خط پایین ، این در مورد شما نیست!

بهترین وب سایت ها مشتری مدار هستند. آنها برای ارائه اطلاعات بازدیدکنندگان و ارائه آنها به روشی جالب و سازمان یافته طراحی شده اند. آنها به مشتری این امکان را می دهند که شما واقعی را ببیند و این باعث ایجاد اعتماد می شود.

طراحی وب سایت های مشتری مدار

وضوح و سادگی اهداف بسیار خوبی برای محتوای وب سایت هستند.

این کار بازدیدکنندگان را برای انجام هر اقدامی که در ذهن دارند سهولت می بخشند ، خواه خرید کالایی باشد ، یا عضویت در خبرنامه ، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

در مقاله ای درباره اصول استفاده از وب سایت ، سابینا ایدلر می گوید: “اگر بازدیدکنندگان خود را منحرف کنید یا آنها را گیج کنید ، آنها یا به زمان بیشتری نیاز دارند تا آنچه را که برای آن آمده اند پیدا کنند و یا ممکن است هدف اولیه خود را با هم فراموش کنند. در هر صورت ، آنها وب سایت شما را به عنوان کاربر پسند تجربه نخواهند کرد و احتمال دارد که آنها ناراضی و بدون قصد بازگشت برگردند. “

تجربه ی کاربر

اطمینان حاصل کنید که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما تجربه مثبتی دارند.

بازدیدکنندگان با در نظر گرفتن اهداف خاصی به سایت شما می آیند. وظیفه شما این است که به آنها کمک کنید تا در اسرع وقت به این اهداف دست یابند ، اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری مثبت یا UX دارند ، همانطور که معمولاً شناخته شده است.

طبق گفته های بازاریابی دیجیتال Dilate در استرالیا ، “اصول طراحی UX در واقع ایجاد تجربه ای است که از ابتدا تا انتها لذت بخش ، بدون دردسر و یکپارچه باشد.” “وب سایت های دارای UX قاتل باعث می شوند افراد مدت زمان بیشتری در وب سایت باقی بمانند ، به ایجاد مخاطبان وفادار و بهبود شانس موفقیت در تجارت کمک کنند.”

نکته آخر اینکه بازدیدکنندگان شما زیبا یا زیرک نمی خواهند. آنها برای رمزگشایی معنای شما وقت نمی گذارند. آنها به سادگی می خواهند بدانند که شما چگونه می خواهید مشکل آنها را حل کنید. یا به عبارت دیگر ، چه چیزی را می فروشید و چرا اکنون برای من مناسب است؟

در اینجا 15 نکته آزمایش شده و اثبات شده برای کمک به موفقیت وب سایت شما آورده شده است:

1. با یک ناوبری روشن شروع کنید.
صفحات خود را در دسته هایی با نام منطقی سازماندهی کرده و از اصطلاحات استاندارد در فهرست خود استفاده کنید. بازدید کنندگان نمی خواهند حدس بزنند کجا باید بروند. آنها نمی خواهند منظور شما را تحلیل کنند. و آنها حوصله انجام شکارچی برای یافتن حقایق را ندارند.

2. از انگلیسی مکالمه استفاده کنید.
علی رغم آنچه ممکن است معلم انگلیسی دبیرستان شما فکر کرده باشد ، هیچ کس نمی خواهد متنی را بخواند که شبیه مقاله اصطلاحی باشد. خمیازه. کپی را طوری بنویسید که گویی مستقیماً با بازدید کننده صحبت می کنید. وانمود کنید که مکالمه شخصی دارید. 

از شخص دوم مانند “شما” و “ما” استفاده کنید. لحن صمیمی و غیررسمی بهتر از سفت و سخت ، صحبت کردن با شرکت است. انقباضاتی مانند “شما” و “ما” خوب هستند. اصطلاحات صنعتی که بازدید کنندگان شما ممکن است درک نکنند این نیست. 

3. بهترین روشهای جستجوگرها را اعمال کنید.
اگر کسی نتواند آن را پیدا کند ، بهترین وب سایت در جهان زباله است. اگر Google از طریق استفاده از نسخه بهینه شده وب سایت شما را در رتبه بالایی قرار دهد ، بلافاصله در معرض چشم انداز جستجوی محصول یا خدمات خود قرار می گیرید. رایگان. بهینه سازی موتور جستجو  که به درستی انجام شده است (فقط تکنیک های کلاه سفید) بازگشت سرمایه زیادی را فراهم می کند.

4. کلیه اطلاعات مربوطه را ارائه دهید.
وقتی افراد در وب جستجو می کنند ، بدنبال پاسخ هستند. اگر سایت شما واقعیت ها را ارائه ندهد ، بازدید کننده به سراغ مورد بعدی در نتایج جستجو می رود.

نسخه را بنویسید

وقتی نسخه را نوشتید ، حتماً به س questionsالات بازدیدکننده معمولی پاسخ دهید ، در غیر این صورت آنها دکمه بازگشت را کلیک می کنند

از اشتراک زیاد زیاد نترسید و این شامل قیمت ها نیز می شود. شفافیت کار می کند. مطالعات نشان می دهد وب سایت های غنی از اطلاعات در تبدیل بازدید کنندگان به چشم اندازهای جدی موثرترین هستند. و موتورهای جستجو به نفع سایتهایی هستند که اطلاعات جامعی را ارائه می دهند و آنها را بالاتر از سایتهای پراکنده که فاقد عمق موضوع هستند رتبه بندی می کنند.

5. اعتیاد به مواد مخدره را کنار بگذارید.
بازدید کنندگان چرخش نمی خواهند. آنها انتظار صداقت و شفافیت را دارند. آنها هوس حقایق می کنند تا بتوانند با تحصیل تصمیم بگیرند. تمام کارتهای خود را روی میز بگذارید و اجازه دهید بازدیدکنندگان نتیجه خود را بگیرند. هر زمان ممکن است ، آمار و مشخصات مربوطه را وارد کنید که می تواند به پشتیبانی ادعاهای شما کمک کند.

6. صفحه اصلی خود را خلاصه ای از یک نکته قرار دهید.
از آنجا که صفحه اصلی شما متداول ترین ورود به وب سایت شماست ، باید در مورد نحوه بهره مندی مشتریان از مطالب ، محصولات یا خدمات شما توضیح دهد. اگر بازدیدکنندگان نتوانند به سرعت بفهمند چه چیزی برای آنها مناسب است ، روی آن دکمه برگشت کلیک می کنند. پوف ، رفت!

در صفحه اصلی خود پیوندهایی به دو تا چهار صفحه داخلی را که بازدیدکنندگان معمولاً به دنبال آنها هستند ، قرار دهید. آنها می توانند به صفحه درباره ما یا س FAالات متداول شما باشند یا به صفحه محصول پر فروش شما پیوند دهند. این پیوندها به جذب بازدیدکنندگان کمک می کند و علاقه آنها را جلب می کند.

کپی و طراحی وب با کیفیت

فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدید کننده را به خود جلب کنید. از فضای صفحه اصلی خود هوشمندانه استفاده کنید.

7. صفحات فرود منحصر به فرد را برای موضوعات خاص ایجاد کنید.
اگرچه ممکن است بخواهید همه از درب ورودی ، صفحه اصلی وب سایت شما ، بهترین راهکار نباشند. یک رویکرد هدفمندتر ایجاد صفحات فرود است که با موضوعات خاص صحبت می کنند.

اگر کسی به دنبال اطلاعاتی در مورد برنامه نظامی محصول شما است ، باید در صفحه شما که به آن موضوع اختصاص یافته است قرار گیرد. صفحات فرود با نرخ بالاتری نسبت به صفحات اصلی تبدیل می شوند.

اگر می خواهید بازارهای عمودی را هدف قرار دهید ، یک صفحه فرود جداگانه برای هر یک ایجاد کنید. نه تنها ترافیک وب بیشتری جذب خواهید کرد ، بلکه افزایش تبدیل را نیز خواهید داشت ، به این معنی که بازدیدکنندگان به عنوان یک مشتری واجد شرایط و مشتری تبدیل می شوند.

8- برای کمک به بیان داستان خود از تصاویر استفاده کنید.
اگر عکسهای حرفه ای از محصولات خود یا افراد خود دارید ، مطمئناً از آنها استفاده کنید. بازدیدکنندگان می خواهند ببینند چه چیزی می خرند و از چه کسانی خریداری می کنند. طبق 10 قانون ساده قصه گویی بصری ، “داستان های متنی متولد شده اند ، داستان هایی که از نظر بصری درگیر می شوند – و می فروشند”.

اما عکس های حرفه ای یک لوکس است که توانایی خرید هر شغلی را ندارد. در این صورت ، به دنبال عکس های موجود باشید. می توانید از آنها استفاده کنید تا علاقه بصری را به آنچه در غیر این صورت یک صفحه کپی سنگین است اضافه کنید. عکس های سهام قبلاً پرهزینه بودند ، اما این روزها می توانید سایت های زیادی را پیدا کنید که عکس های سهام کم هزینه یا حتی رایگان می فروشند .

صفحات وب

با استفاده از عکس ها علاقه بصری به صفحات وب خود اضافه کنید و بازدید کننده را درگیر خود کنید.

طبق گفته Word of Mouth ، یک شرکت طراحی وب در استرالیا ، “یک روند طراحی وب مدرن که شما شروع به دیدن آن در طرح بندی می کنید ، شامل نه تنها عکس بلکه فیلم نیز است.” استفاده از انواع رسانه ها هیجان بیشتری به صفحه شما می بخشد!

9. محتوای اعتمادساز را در آن بگنجانید.
توضیح دهید که چرا شرکت شما صلاحیت منحصر به فرد ارائه محصولات یا خدمات خود را دارد. به ویژه در صفحه درباره ما برخی از جزئیات مربوط به تاریخچه و دستاوردهای شرکت خود را وارد کنید .

در صورت مرتبط بودن عکسی از بنیانگذار اضافه کنید. اگر بنیانگذار در محیط کارشان دیده شود ، به عنوان مثال صاحب رستوران در آشپزخانه خود کلاه آشپز به سر می گذارد ، یک هماهنگ کننده عروسی که در امر تنظیم مراسم عروسی مشارکت دارد ، یک فروشنده اتومبیل که در قسمت اتومبیل خود ایستاده است ، امتیازات اضافی را کسب می کند.

اختصاص دادن یک صفحه به توصیفات یا مطالعات موردی را در نظر بگیرید و حتی پیوند خود را با نظرات خود در Google یا Yelp ارائه دهید. این تأییدیه های شخص ثالث وزن دارند. مشتریان از شرکتهایی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.

10. وب سایت خود را به روز نگه دارید.
اگر بازدیدکنندگان متوجه شوند که محتوای شما به روز نیست ، سایت شما اعتبار خود را از دست می دهد. سایت خود را به طور مداوم به روز کنید ، به آن اضافه کنید و هرگونه اطلاعات منسوخ شده را حذف کنید.

قسمت آخر این جمله مهم است ، بنابراین امیدوارم آن را از دست ندهید. شما نباید فقط محتوا اضافه کنید. همچنین باید هر چیزی را که دیگر مربوط نیست حذف کنید. اگر اطلاعات خوب دفن شده باشد ، بازدید کننده شما ممکن است هرگز آن را پیدا نکند. به یاد داشته باشید ، ما در حال شلیک برای تمیز و ساده هستیم.

11. از یک طرح ساده استفاده کنید.
هیچ کس بهم ریختگی را دوست ندارد و این شامل بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز می شود. کارهای تمیز ، ساده و سازمان یافته به بهترین وجه انجام می شود. هرچه بیشتر بصری باشد ، بهتر است ، بنابراین بازدید کنندگان می توانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

تمیز و ساده همچنین در برنامه نویسی سایت شما اعمال می شود. Project Local Downunder توصیه می کند ، “اگر می خواهید بر موتورهای جستجو مسلط شوید ، یک طراح وب سایت متخصص که در ساخت وب سایت هایی با کد تمیز تخصص دارد و به سرعت بارگذاری سایت و بهینه سازی آن توجه دارد ، استخدام کنید .”

طراح وب

یافتن آنچه که نیاز دارند و انجام وظایف خود را برای مشتریان آسان کنید.

12. تماس با شما را برای بازدیدکنندگان آسان کنید.
اطلاعات تماس خود را در چندین مکان و احتمالاً پاورقی خود را در هر صفحه قرار دهید تا یافتن آن آسان باشد. همیشه باید فقط یک کلیک فاصله داشته باشد. بازدیدکنندگان را برای رسیدن به شما سخت کار نکنید. آنها ممکن است آزار ندهند و شما آنها را از دست خواهید داد.

حتی ممکن است ویژگی افزودن چت زنده را در نظر داشته باشید  که به شما امکان مکالمه با مشتری در قالب نوشتاری / دیجیتالی را می دهد.

13. فرم ها را ساده نگه دارید.
اگر وب سایت شما شامل فرم ، مانند صفحه تماس با ما یا نقل قول ، کمترین س questionsال ممکن را بپرسید. بازدیدکنندگان از تکمیل تمام این بخشها متنفر هستند (آیا همه ما نیستیم) ، و احتمالاً آنها به شما اعتماد کافی ندارند تا تمام اطلاعاتی را که درخواست می کنید ارائه دهند. بله ، شما دوست دارید اطلاعات دقیق آنها را به دست آورید ، اما این چیزی است که آنها ترجیح می دهند ، نه شما!

بازدید کنندگان وب سایت

بازدید کنندگان از وب سایت شما نمی خواهند فرم پیچیده ای را پر کنند. ساده باش

14. تقریباً در هر صفحه فراخوان را وارد کنید.
به بازدیدکنندگان بگویید دوست دارید بعد چه کاری انجام دهند. آنها را در مسیر فروش یا تماس با شما قرار دهید. بسیار خوب است که یک منبع اطلاعاتی با کیفیت باشید ، اما همچنین می خواهید بازدیدکنندگان بدانند که آنها می توانند خریدی انجام دهند.

نیل پاتل ، متخصص تبدیل ، توصیه می کند که دعوت به عمل شما با ذهنیت مخاطب شما همسو باشد. اگر فراخوان شما “از نزدیک با هدف مخاطب شما مطابقت ندارد ، شما شاهد کاهش شدید یا افزایش محدود در تبدیل برای یک بخش از محتوا یا صفحه اصلی خواهید بود.”

15- آن را کامل یا تا آنجا که می توانید به آن نزدیک کنید.
اشتباهات املایی و گرامری باعث می شود شما آماتور به نظر برسید. جمله بندی ضعیف نیز چنین است. کار خود را از نزدیک مرور کنید ، یا بهتر از این ، به فکر استخدام یک نویسنده حرفه ای برای تهیه مطالب خود باشید.

 

مطالب خود را تصحیح کنید

محتوای خود را اصلاح کنید تا اطمینان حاصل شود که به صورت حرفه ای خوانده شده و بدون خطا است.

ارزش واقعی را تحویل دهید

در دنیای اشباع شده از اطلاعات امروز ، بازدیدکنندگان وب سایت شما بی تاب هستند. اگر آنها نتوانند به سرعت خواسته های خود را پیدا کنند ، ادامه خواهند داد. آنها نسبت به هر چیزی که “فروش” به نظر برسد تردید دارند. اگر آنها می توانستند با شما صحبت کنند ، آنها می گفتند ، “فقط حقایق ، لطفا.”

برای موثر بودن ، وب سایت شما باید ارزش واقعی ارائه دهد. با ایجاد محتوای آن ، نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان خود را در اولویت قرار دهید و نرخ تبدیل خود را به سرعت افزایش دهید!

طراحی سایت

15 نکته برای ایجاد محتوای وب سایتطراحی وب سایت در شیرازهوش پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *