استراتژی عالی بازاریابی برای مشاغل کوچک

آموزش کسب و کار

امروز ، من قصد دارم 14استراتژی مختلف بازاریابی را به شما نشان دهم که دارای موفقیت موفقیت آمیز برای مشاغل کوچک هستند.

نیمی از این گزینه ها احتمالاً یک استراتژی رشد مناسب برای تجارت منحصر به فرد شما خواهد بود.چهار مورد از آنها احتمالاً ارزش آزمایش در ماه آینده را دارند.و یکی از آنها بالقوه می تواند رشد شما را طی سال آینده سرسام آور افزایش دهد.اگر می خواهید راه های ارزان برای تبلیغ برنامه تلفن همراه خود پیدا کنید ، اینها واقعا خوب کار می کنند .

هنگامی که به تناسب محصول / بازار رسیدید ، رشد شما به سادگی مربوط به بازاریابی هوشمند در قسمت جلویی و حفظ مشتری خوب در قسمت عقب است. در پایان این مقاله ، شما دقیقاً می دانید که در مرحله بعدی بازاریابی خود چه باید بکنید.اما قبل از شروع ، بگذارید یک راز را با شما در میان بگذارم. هیچ استراتژی بازاریابی جادویی وجود ندارد.هیچ گلوله جادویی وجود ندارد.

هدف از بازاریابی ارتباط ارزش کسب و کار شما با مشتری مناسب است. این یک مفهوم ساده است اما می تواند یک میلیون سایه متفاوت به خود بگیرد.

  • چه اطلاعات جمعیتی مشتری شما را تشکیل می دهد؟
  • آنها کجا زندگی می کنند؟
  • آنها کجا آنلاین می شوند؟
  • چگونه آنها در محصولات شما به دنبال محصولات می گردند؟
  • چه کسی هنگام تصمیم گیری نسبت به محصول شما گوش می دهد؟

پاسخ به این سوال ها  مشخص می کند کدام استراتژی های بازاریابی قابل اجرا خواهند بود و چه اتلاف وقت.به عبارت دیگر ، کلید موفقیت در کسب و کار شما تبلیغات فیس بوک نیست.سئو نیست.شبکه کنفرانس نیست.هیچ استراتژی جادویی و جهانی وجود ندارد که انقلابی در تجارت شما ایجاد کند. من به معنای واقعی کلمه هیچ سرنخی برای کارکرد شما ندارم ، زیرا من شما را نمی شناسم. من تجارت شما را نمی دانم من مشتری های شما را نمی شناسم.اما خوشبختانه شما تجارت خود را نمی دانید! شما مشتری خود را می دانید!و پس از خواندن این راهنما ، شما آگاهی گسترده تری از کانالهای بازاریابی مناسب خواهید داشت ، که هر یک از آنها می تواند کلید رشد آینده شما باشد.

هشت کانال که در مورد آنها بحث خواهیم کرد ، استراتژی های کاملاً دیجیتالی هستند که به صورت آنلاین انجام می شوند. هشت مورد دیگر کمی کلی تر هستند ، با استراتژی هایی که می توانند بصورت آفلاین انجام شوند (اگرچه بسیاری از آنها از برنامه های آنلاین نیز استفاده می کنند).

بیا شروع کنیم.

 

1- تبلیغات فیس بوک

 

دو میلیون  کسب و کار کوچک و متوسط ​​در فیس بوک تبلیغ می کنند. این یک روش ارزان و موثر برای بازاریابی تقریباً برای هر مخاطبی است.

تبلیغات فیس بوک در هدف گذاری پیشرفته بسیار عالی هستند. آنها به شما امکان می دهند مخاطب خاصی را بر اساس مکان ، علایق ، سن ، جنس ، رفتار آنلاین و بسیاری عوامل دیگر هدف قرار دهید.

ایجاد تبلیغات در فیس بوک بسیار آسان است. شما فقط به یک عنوان ثابت ، کمی محتوا ، یک تصویر و یک لینک نیاز دارید.

مدیر تبلیغات فیس بوک همچنین اجرای و آزمایش چندین مجموعه تبلیغات را کاملاً ساده می کند ، به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تخصص فنی پیشرفته ، از فرمول برنده استفاده کرده و به سوددهی برسید.

با این اوصاف ، بسیاری از کاربران جدید برای موفقیت در کارزارهای اولیه خود با مشکلات زیادی روبرو هستند. این مداومت لازم دارد ، اما از طرف مثبت ، محبوبیت فیس بوک ابزارهای شخص ثالث زیادی را ایجاد کرده است که می تواند به شما در موفقیت کمک کند.

اگر تصمیم گرفتید که فیس بوک کانال مناسبی برای شماست ، توصیه می کنم از ابزاری مانند AdEspresso  برای اجرای کمپین های تبلیغاتی  خود و سرعت بخشیدن به بازگشت سرمایه مثبت استفاده کنید.

اگر مشاغلی را اداره می کنید که دارای یک مولفه  بصری قوی است ، شاید ارزش داشته باشد که در  عوض تبلیغات Instagram را امتحان کنید. Instagram Ads به عنوان یکی از شرکت های تابعه فیس بوک ، از همان پایگاه داده و گزینه های هدف گیری بهره مند می شود ، در حالی که به شما امکان می دهد با مخاطبی ارتباط برقرار کنید که برای فروش بصری بهتر است.

 

2- گوگل برای کسب و کار من

رتبه بندی لیست Google My Business  (GMB) یکی از قدرتمندترین کارهایی است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید.

در حقیقت ، اگر شما یک مشاغل محلی را هدف می گیرید که مشتریان محلی را هدف قرار می دهد ، به جرات می توانم بگویم که این قوی ترین استراتژی در دسترس شما است.

به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال “پیمانکار پورتلند” باشد ، این چیزی است که می بیند:

آنچه در اینجا مشاهده می کنید یک تبلیغ پولی است و پس از آن سه لیست Google برای کسب و کار من وجود دارد ، قبل از اینکه حتی نتایج طبیعی جستجوی ارگانیک را مشاهده کنیم. اگر بتوانید لیست GMB خود را در این 3 لیست برتر قرار دهید ، بدون نیاز به صرف هزینه ای برای تبلیغات ، می توانید روزانه تعداد زیادی از آگهی های دارای صلاحیت عالی را جذب کنید.

Google برای کسب و کار من همه سیستم عاملهای مختلف Google شما را در یک مکان اصلی قرار داده است که شامل نمایه Google+ شما ، نمایه Google Maps ، مرورهای Google شما ، دسترسی به داده های Google Analytics و Google Insights و موارد دیگر است.

اگر یک نام تجاری منحصر به فرد داشته باشید ، حتی می توانید نمایشگر بزرگی مانند این را بدست آورید تا هنگام جستجوی افراد برای این نام نمایش داده شود:

GMB بلافاصله به کسب و کار شما اعتبار و قابلیت دید می بخشد و همانطور که قبلاً گفتم ، اگر مشاغل محلی را اداره می کنید ، باید شماره 1 در لیست اولویت شما باشد.

و از همه بهتر ، رتبه بندی لیست GMB شما واقعاً چندان سخت نیست. به سادگی از شما می خواهد مشخصات خود را بهینه کنید و سپس نظرات و نقل قول ها را جمع آوری کنید.

 

3- گوگل ادورز

در هر ثانیه بیش از 40،000 درخواست جستجو در Google وجود دارد. هیچ روش تبلیغاتی دیگری توانایی کسب و کار شما قبل از این تعداد جفت چشم را ندارد.

Google Adwords به نوعی پدرخوانده کانالهای بازاریابی آنلاین است. مدتهاست رقابتی است گران است. و اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، می تواند برای شما بسیار خوب کار کند.

علیرغم اینکه یک کانال پولی است ، هدف Adwords هنوز ارائه نتایج جستجوی مرتبط به کاربران است و در نتیجه ، هنگامی که از SEO مناسب در صفحه استفاده می کنید ، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت .

Google نمره کیفیت را به آگهی شما اختصاص می دهد که به CTR (کلیک از طریق نرخ) مربوط می شود ، مربوط می شود و صفحه مقصدی است که آگهی شما به آن بازدید می کند. این فاکتورهای نمره کیفیت در نرخ پیشنهادی برای درج آگهی به شما نیاز دارند ، با امتیازات بالاتر که قیمت پیشنهادی را کاهش می دهد.

برخلاف بسیاری از کانال هایی که امروز در مورد آنها بحث خواهیم کرد ، Adwords یک کانال همزیستی قابل توجه است که می تواند با بسیاری از استراتژی ها برای به حداکثر رساندن خروجی جفت شود. به عنوان یک کانال بازاریابی پولی ، به شما امکان می دهد نتایج فوری را بدست آورید و می توانید تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد مقیاس بندی کنید.

 4- بازاریابی محتوا

18٪ از بازاریابان می گویند که بازاریابی محتوا بیشترین تأثیر تجاری را در تجارت آنها از هر کانال در سال 2016 دارد.

بازاریابی محتوا فرآیندی است برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب کاملاً مشخص و اقدام مشتری سودآور.

برخلاف تبلیغات پولی ، بازاریابی محتوا بیشتر روی نتایج طولانی مدت تمرکز دارد. بازده اولیه کم است ، اما رشد طولانی مدت و پایدار بازدیدکنندگان منجر می شود و مشتریان می توانند به تنهایی یک تجارت را انجام دهند.

بازاریابی محتوا آسان نیست ، و نیاز است هر عنصر به درستی انجام شود:

  • محتوای با کیفیت
  • موضوعات مرتبط
  • برای سئو بهینه شده است
  • برای خوانندگان بهینه شده است
  • ایجاد و تبلیغ محتوای مداوم

مطالب محدود به پست های وبلاگ نیست. این شامل فیلم ها ، پادکست ها ، دوره های آنلاین و تعداد زیادی رسانه دیگر است که در آن افراد اطلاعات را مصرف می کنند.

اگر این استراتژی را برای مشاغل شخصی خود در نظر می گیرید ، مطمئن شوید که زمان و سرمایه لازم برای ادامه کار بدون بازگشت سرمایه را در اختیار دارید و سپس خانه خود را انجام دهید. بسیاری از مشاغل این روزها فقط در حال اتلاف منابع در ایجاد محتوای متوسط ​​و بدون بازده ، اکنون یا همیشه هستند.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت واقعاً قابل بحث نیست.

67٪ مصرف کنندگان  از شبکه های اجتماعی برای پشتیبانی مشتری استفاده می کنند و 33٪ استفاده از رسانه های اجتماعی را به جای تلفن ترجیح می دهند. اگر افراد نتوانند از طریق رسانه های اجتماعی تجارت شما را پیدا کنند ، آنها به دنبال رقبای شما که در کانال های اجتماعی ترجیحی حضور دارند ، می گردند.

س realال اصلی این نیست که آیا شما باید حساب های فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید ، بلکه این است که چه مدت و منابع را باید برای رشد مخاطبان اجتماعی خود سرمایه گذاری کنید.

برای برخی از مشاغل سرمایه گذاری زیاد در رشد ارگانیک رسانه های اجتماعی منطقی است.

به عنوان مثال ، کاربران اینستاگرام که اینفلوئنسرهای مد را دنبال می کنند فعالانه به دنبال خرید سبک های جدید هستند. یک خرده فروش لباس می تواند با ایجاد یک مخاطب فعال و باهوش مد ، یک کانال فروش مستقیم ثابت ایجاد کند.

برای سایر مشاغل ممکن است سرمایه گذاری در اینستاگرام منطقی نباشد.

نکته اصلی این است که مشتری های شما در کجا قرار دارند و چطور دوست دارند با آنها تماس بگیرند. اگر شبکه های اجتماعی پاسخی برای هر دو سوال باشد ، کانال مناسبی برای تجارت شماست.

 

4- سایت های تخفیف

چه کالایی بفروشید و چه خدمتی ارائه دهید ، می توانید از سایت های تخفیف مانند Groupon برای رونق سریع تجارت خود استفاده کنید.

سایت های تخفیف مخاطبان زیادی را جمع می کند که براساس مکان گروه بندی می شوند و سپس به مشاغل محلی ، منطقه ای یا حتی ملی اجازه می دهد تا تخفیف های محدودی را به اعضای خود ارائه دهند.

این مزایا شامل مواجهه گسترده ، تبلیغات محلی هدفمند ، افزایش آگاهی از نام تجاری و هجوم مشتریان جدید است. هزینه به صورت درآمد پایین در هر فروش است. در مورد گروپون ، شما ملزم به کاهش حداقل 50٪ محصول خود هستید و حداقل نیمی از درآمد آن به گروپون تعلق می گیرد.

به عبارت دیگر ، تا زمانی که یک علامت گذاری 300 درصدی نداشته باشید ، در معاملات Groupon خود ضرر خواهید کرد. این اساساً تبلیغات پولی است.

هدف اصلی استفاده از سایت های تخفیف فروش نیست. هرچه تخفیف شما چشمگیرتر باشد ، محبوبیت معامله شما نیز بیشتر خواهد بود. هدف این است که افراد را درب منزل خود قرار دهید یا محصول خود را امتحان کنید و از آنجا استراتژی های حفظ مشتری شما شروع می شود  .

به عنوان یک پاداش اضافه شده ، بسیاری از مشتریان بالقوه جدید وب سایت شما را مرور می کنند حتی اگر آنها تصمیم به خرید معامله نداشته باشند.

اما هشدار داده شود!

اگر معامله شما مورد توجه قرار گیرد ، سریعتر می توانید مشتریان بیشتری از آنچه برای انجام امور آماده هستید غلبه کنید و اگر ریاضی را به درستی انجام ندهید ، می توانید مقدار زیادی پول از دست بدهید. آماده بودن و داشتن برنامه ای برای رسیدگی به طبقات مختلف مشاغل جدید بسیار مهم است.

همچنین داشتن خدمات به مشتری بی عیب و نقص در طول دوره پس از اجرای معامله خود بسیار مهم است ، با این انتظار که رضایت مشتریان کوپن دار شما حتی از مشتریان عادی دشوارتر باشد.

مشقت را بنویس. معاملات در منطقه خود را دنبال کنید و ببینید که چگونه بازی می کنند. اگر می توانید ، با صاحبان مشاغل دیگری که معاملات انجام داده اند صحبت کنید و از تجربه آنها بیاموزید.

و اطمینان حاصل کنید – به عشق همه چیزهایی که خوب و شایسته است – مطمئن شوید که ریاضی را انجام داده اید.

 

5- ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق ایمیل سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است.

بیشتر افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند بلافاصله از شما خرید نمی کنند. گرفتن اطلاعات تماس برای بازاریابی اضافی و “پرورش سرب” بهترین روش فروش در سال 2016 است و ایمیل همچنان بالاترین کانال تبدیل برای تعامل با سرنخ ها است.

قیف بازاریابی از طریق ایمیل با “آهنربای سرب” آغاز می شود. این چیزی جذاب است که شما در ازای دریافت آدرس ایمیل به بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه می دهید. گزینه های احتمالی شامل بارگیری دیجیتالی رایگان ، نسخه آزمایشی سرویس رایگان ، “صندلی” در یک وبینار ، عضویت در سایت ، کوپن و غیره است.

در اینجا مثالی از HubSpot آورده شده است:

 HubSpot ابزاری قابل اعتماد و بسته بندی شده برای بازاریابی از طریق ایمیل را ارائه می دهد که برای مشاغل در حال رشد مناسب است – به صورت رایگان. این ابزار به شما امکان می دهد ایمیل های بازاریابی حرفه ای ایجاد کنید که مخاطبان شما را درگیر و رشد دهد. می توانید از ابتدا ، با سازنده آسان کشیدن و رها کردن ایمیل شروع کنید یا از یکی از الگوهای مبتنی بر هدف استفاده کنید. 

از دیگر مزایای ایمیل مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم هزینه
  • دامنه جهانی
  • اتوماسیون آسان
  • تقسیم بندی آسان است
  • ارتباط فوری
  • راه اندازی و اجرا آسان است
  • ردیابی و بهینه سازی آن آسان است

بسیاری از کانال های بازاریابی وجود دارد که سخت است. همانطور که ممکن است از لیست بالا متوجه شده باشید ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از معدود مواردی است که می توان آن را “آسان” توصیف کرد.

 

6- وبینارها

وبینار اساساً سمیناری است که به صورت آنلاین برگزار می شود. این می تواند به صورت ارائه ، نمایش یا بحث باشد.

وبینارها اغلب به عنوان آهنرباهای سرب برای بازاریابی از طریق ایمیل استفاده می شوند و موضوع مناسب می تواند دسته زیادی از مشترکان جدید را به لیست شما سوق دهد. همچنین می تواند برای ایجاد اعتبار با مشترکان فعلی شما مورد استفاده قرار گیرد.

وبینارها همچنین می توانند به عنوان محصولات مستقل و یا حتی یک سری محصولات ضبط و استفاده شوند. آنها یک رسانه عالی برای آموزش زنده و ضبط شده هستند.

وبینارها جذاب تر از فیلم های ساده هستند ، حتی اگر دقیقاً به همان شیوه استفاده شوند. زمان شروع واقعی و پرسش و پاسخ مستقیم باعث می شود که مردم احساس کنند به طور قابل توجهی ارزش بیشتری نسبت به تماشای ویدیویی با اطلاعات دقیق مشابه دریافت می کنند.

برای اجرای یک وبینار که از توابع زیر استفاده می کند به نرم افزار وبینار نیاز دارید:

  • صوتی دو طرفه – مجری در حالی که بینندگان بی صدا هستند صحبت می کند ، اما مجری می تواند بینندگان جداگانه را “روشن” کند تا همه بتوانند سوال خود را بشنوند
  • اشتراک صفحه نمایش – مجری می تواند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارد یا برای آموزش صفحه سفید یا نمایش زنده به ویدئو تغییر کند
  • نظرسنجی ها – مجری برنامه می تواند بینندگان را به نظرسنجی دعوت کند یا از راه های دیگر بازخورد ارائه دهد

وبینارها در برخی موارد خاص بسیار خوب کار می کنند. باید یکی را امتحان کنید تا ببینید با مخاطبان هدف شما کار می کند یا خیر.

 

7- یک مشاوره رایگان را تبلیغ کنید

وقتی صحبت از خدمات حرفه ای می شود ، مردم خواهان دستیابی به تخصص هستند.

اگر موقعیت خود را به عنوان یک متخصص یا اقتدار در جایگاه خود خوب تعیین کرده اید ، ترویج یک مشاوره رایگان یک روش عالی برای تولید هدایت های جدید است. اگر روند فروش بین فردی خوبی داشته باشید ، این امر شما را برای بستن درصد زیادی از سود نیز آماده می کند.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات نگران افشای اطلاعات بیش از حد در یک مشاوره رایگان هستند. آنها احساس می کنند مشتریان بالقوه فقط اطلاعات را می گیرند و اجرا می کنند.

در واقعیت ، دقیقاً عکس این قضیه صادق است. در حالی که انواع freeroader ممکن است چنگ بزنند و بروند ، به هر حال آنها هرگز قصد خرید ندارند. نوع افرادی که علاقه مند به پرداخت هزینه برای کیفیت هستند تحت تأثیر ارزشی که در مشاوره ارائه می دهید تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

از این گذشته ، اگر بتوانید در مدت 30 دقیقه تا یک ساعت این همه ارزش را تأمین کنید ، آنها باور خواهند کرد که ادعاهای شما درست است و استخدام شما تصمیم درستی است.

این را می توان به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کرد. می توان آن را از طریق جزوه ، روزنامه ، نشانه یا حتی دهان به دهان تبلیغ کرد. و می تواند به صورت برجسته در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی شما نمایش داده شود.

این استراتژی برای هر مشاغل ایده آل نخواهد بود ، اما اگر شما یک سرویس تخصصی یا خدماتی با قیمت بالا ارائه می دهید ، بسیار قابل تأمل است.

 

8- مشوق های کارکنان را ارائه دهید

مراجعه یکی از بهترین راهها برای یافتن مشتری جدید است و چه کسی برای دریافت مراجعه بهتر از کارکنان فعلی شما مناسب است؟

کارمندان شما محصول یا خدمات شما را می دانند. آنها از مشتری شما اطلاع دارند. برخی از آنها بدون انگیزه مالی ابتکار عمل را به دست می آورند ، اما اکثر آنها این کار را نمی کنند و کسانی که شما در کار جدیدی قرار می دهید باید تشویق به تکرار روند کار با پاداش مالی یا در غیر این صورت معنی دار شوند.

به کارمندان خود که مراجعه کنندگان جدیدی ارجاع می دهند تشویق ارائه دهید. تحقیقات ثابت می کند که لزوماً نباید پولی باشد. مشوق ها حتی می توانند به صورت زیر باشند:

  • یک روز خواب در شب: کارکنان برای مدتی مشخص دیر به خواب می روند.
  • عضویت در انتشارات (به انتخاب خود)
  • کوپن برای ماساژ ، فیلم ، رستوران.

مانند هر نوع جبران خسارت ، مشوق ها در مورد مطابقت اهداف کسب و کار شما با اهداف کارمندان شما هستند. اگر بتوانید بدانید که آنها بیشتر به دنبال چه چیزی هستند ، می توانید به آنها انگیزه دهید تا به رشد تجارت خود کمک کنند.

همچنین مهم است که ابزار لازم را به آنها ارائه دهیم ، چه این که یک صفحه فرود سفارشی باشد ، کوپن چاپی ، تخفیف ویژه برای مشتریان ارجاع شده کارمندان یا موارد دیگر.

جلسات آموزشی برگزار کنید و به کارمندان خود آموزش دهید که چگونه به طور موثر تجارت خود را تبلیغ کنند ، اما به یاد داشته باشید که این شکل از بازاریابی تنها در صورتی م workثر خواهد بود که واقعاً احساس خوبی نسبت به تجارت شما داشته باشند و انگیزه مناسبی برای ارائه آن به دوستان ، خانواده و آشنایان داشته باشند.

 

9- تبلیغات در رسانه چاپی طاقچه

در حالی که بسیاری از جهان به اینترنت منتقل شده اند ، رسانه های چاپی هنوز وجود دارند و در برخی از مناطق ، آنها همچنان رونق دارند.

در حقیقت ، به تازگی تا سال 2014 ، مصرف کنندگان خرده فروشی از مواد چاپی به عنوان منابع اصلی اطلاعات تصمیمات خرید خود نام بردند.

با ادامه کاهش محبوبیت رسانه های چاپی ، قیمت گذاری برای تبلیغات نیز کاهش می یابد. در مکان های مناسب ، اکنون می توان تبلیغات موثری را با قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه ارائه داد.

گفته شد ، رسانه چاپی بندرت بعنوان یک استراتژی بازاریابی انفرادی مoثر است. این بهترین راه حل همراه با استراتژی های بازاریابی آنلاین است ، با دو کانال مرتب شده برای تعریف و تمجید از یکدیگر و ایجاد یک تجربه جذاب برای خریداران بالقوه.

 

10- یک ستون بنویسید

اگر نویسنده مناسبی هستید ، به اشتراک گذاشتن تخصص خود به صورت نوشت افزارهای هفتگی یا ماهانه می تواند معجزه هایی برای برند شما ایجاد کند.

این معمولاً شرایطی نیست که شما دستمزد می گیرید ، اما همچنین شرایطی نیست که مجبور به پرداخت پول هستید. این ستون ها به شما این امکان را می دهد تا با مخاطبان ارتباط برقرار کنید و با خوانندگان نشریه ارتباط واقعی برقرار کنید. سپس آن مخاطبان وقتی به فکر متخصصان رشته شما می افتند ، شروع به فکر کردن به شما می کنند.

در انتهای دسترسی بیشتر ، روزنامه های محلی یا مجلات غیر انتفاعی اغلب به دنبال همکاران با کیفیت هستند. از انتهای منحصر به فرد ، نشریاتی مانند Forbes ، Inc و Fast Company تقریباً منحصراً از ستون های متخصص پرداخت نشده تشکیل شده اند.

اما باور کنید این کارشناسان به لطف جایگاه خود در این سیستم عامل های تأثیرگذار ، بانک ها را تشکر می کنند.

اطمینان حاصل کنید که آنچه در مورد آن می نویسید برای مخاطب هدف ارزشمند است. این تبلیغات کم کلید نیست. این فرصتی برای دسترسی و ایجاد اعتماد با مخاطبانی است که شخص دیگری برای ساختن آن بسیار سخت کار کرده است.

به علاوه ، حتی اگر یک ستون فرود نیایید ، ممکن است بتوانید یک پست مهمان ارسال کنید ، که همچنین می تواند بسیار ارزشمند باشد.

برخی ایده ها برای مقالاتی که می توانید بنویسید عبارتند از:

  • راهنماهای راهنما
  • تفسیر رویدادهای جاری
  • مصاحبه با افراد جالب
  • ارسال لیست
  • گزارش از روندها یا رویدادها

 

11- به گروه های تجاری محلی بپیوندید

پیوستن به گروه های تجاری محلی این فرصت را برای شما فراهم می کند تا با افراد همفکر دیگری که قبلاً با شما اشتراك دارند ملاقات داشته باشید: داشتن مشاغل. در حالی که بسیاری از گروه های کارآفرینان عمومی بیشتر وجود دارند ، ممکن است برخی از گروه های خاص طاقچه و ملاقات در منطقه شما وجود داشته باشد.

این گروه ها فرصتی عالی برای عقب انداختن سایر افراد باهوش ، به اشتراک گذاشتن مراجعات ، استعدادیابی و شناسایی فرصت های جدید هستند.

آنها همچنین یک کاتالیزور اصلی در گسترش شبکه شما در اطراف شهری هستند که در آن زندگی می کنید. اتصالات معمولاً چند برابر می شوند و اگر گروه شما شبکه را جدی می گیرد ، می توانید از اتصالات به ظاهر جزئی خود در بسیاری از اتصالات استفاده کنید.

گرچه این گروه ها به طور معمول به صورت آنلاین یافت می شوند ، داشتن بیشترین تعاملات با افراد ملاقات حضوری ترجیح دارد.

سرانجام ، این گروه ها می توانند به مشارکت های مشترک و مشارکت های سودآور منجر شوند ، که در بخش بعدی بیشتر در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

 

12- شریک سایر مشاغل

کار گروهی همیشه م effortثرتر از تلاش منفرد است و ترکیب منابع با مشاغل دیگر می تواند به شما در انجام کارهایی کمک کند که هرگز نمی توانید به تنهایی انجام دهید.

به طور معمول بهتر است شرکت های منطقه محلی خود را هدف قرار دهید ، حتی اگر مشتری شما محلی نباشد. هدف شما تهیه یک ترتیب مکمل است که سود متقابل را برای هر دو کسب و کار فراهم کند.

برخی از نمونه های سرمایه گذاری مشترک عبارتند از:

  • یک آژانس PPC می تواند برای ارجاع مشتری به یکدیگر با یک آژانس CRO شریک شود.
  • یک کافی شاپ می تواند کوپن رایگان قهوه را به مشتریان یک شرکت لوله کشی ارائه دهد.
  • یک شرکت بازاریابی می تواند با یک شرکت حسابداری شریک شود تا خدمات یکدیگر را در هنگام پردازش مشتری جدید توصیه کند.
  • یک متخصص زیبایی می تواند مانیکور رایگان برای مشتریان یک آرایشگر ارائه دهد.

در واقع هیچ محدودیتی برای آنچه ممکن است وجود ندارد. به سادگی کراس اوور را در مخاطبان خود و مخاطبان غیر رقیب خود شناسایی کنید و سپس راهی پیدا کنید تا به شکلی سودمند و سودمند در آن کراس اوور استفاده کنید.

 

13- بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم

مانند رسانه های چاپی ، بازاریابی پست الکترونیکی مرده نیست.

با اشباع بیشتر و بیشتر کانال های آنلاین از محتوا ، شرکت های کمتری به دنبال ارسال نامه های الکترونیکی هستند و این برای شما فرصتی است.

مانند هر استراتژی بازاریابی ، موفقیت به خلاقیت هدفمند بازمی گردد. شما نمی توانید فقط به مردم اسپم کنید و انتظار بازگشت سرمایه خود را داشته باشید. درست مثل اینکه شما مجبورید مردم را مجبور کنید روی عنوان پست وبلاگ خود کلیک کنند ، شما باید گیرندگان نامه را مجبور کنید نامه های شما را باز کنند.

با پاکت نامه شروع کنید ، اگر به نظر می رسد یک قطعه تبلیغاتی آزمایشی است ، هرگز باز نمی شود. برجسته از یک پاکت رنگی استفاده کنید. از شکل ، اندازه یا ماده غیرمعمول استفاده کنید. جالب جلوه بده

در صورت امکان ، آدرس را روی هر پاکت بنویسید یا داخل آن چیز بزرگی قرار دهید تا پاکت را گلوله کند – کاری که می توانید برای جلب توجه انجام دهید

این پاکت را مقایسه کنید:

با این یکی. به احتمال زیاد پاکت زیر را باز می کنید ، درست است؟

مورد بعدی که باید روی آن تمرکز کرد ، محتوا است. اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید ، تیتر شما باید فریبنده باشد و نوشتن متن باید توجه خواننده را در طول مدت زمان شما جلب کند.

مانند اکثر کمپین های آفلاین در سال 2016 ، نامه های پست الکترونیکی معمولاً همراه با یک قیف بازاریابی آنلاین اجرا می شوند.

 

14- در رویدادها صحبت کنید

از نظر مارک تجاری و تثبیت خود به عنوان یک مقام ، موارد کمی تأثیرگذارتر از سخنران بودن در رویدادهای محبوب در مکان شما هستند.

در حالی که دعوت برای سخنرانی در رویدادهای بزرگ اغلب به دلیل موفقیت یا تأثیر قابل مشاهده انجام می شود ، شما همچنین می توانید با تبدیل شدن به یک سخنران با استعداد و ارائه سخنرانی های عالی در رویدادهای کوچکتر ، در این فرصت ها تلاش کنید.

یا می توانید با صحبت در برخی از این نوع رویدادها ، از آن به عنوان کانال بازاریابی دیگر استفاده کنید:

  • باشگاه های محلی – به اتاق بازرگانی Rotary ، Lion’s فکر کنید.
  • گروه های شبکه های تجاری.
  • باشگاه های خاص (عکاسی ، پیاده روی ، خیاطی و غیره)
  • رویدادهای محلی را در Eventbrite.com و Meetup.com مرور کنید.
  • مدارس
  • کلیساها
  • رویدادها را در روزنامه و مجلات محلی خود بررسی کنید.
  • شرکت های بزرگ و کارمندان آنها.

آماده باشید و با هر رویدادی مانند یک معامله بزرگ رفتار کنید.

 

نتیجه گیری و خلاصه

خوب ، این اسکوپ است: 16 استراتژی بازاریابی اثبات شده که برای هزاران کسب و کار مفید بوده و می تواند برای شما مفید باشد.

این لیست کامل است:

  1. تبلیغات در فیسبوک
  2. لیست Google My Business خود را رتبه بندی کنید
  3. از Google Adwords استفاده کنید
  4. در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید
  5. دسترسی اجتماعی ارگانیک خود را افزایش دهید
  6. معامله کوپن را اجرا کنید
  7. یک قیف بازاریابی از طریق ایمیل بسازید
  8. میزبان یک وبینار شوید
  9. مشاوره رایگان ارائه دهید
  10. برای ارجاع مشتریان جدید به کارمندان انگیزه دهید
  11. در رسانه های چاپی طاقچه تبلیغ کنید
  12. یک ستون بنویسید
  13. به یک گروه تجاری محلی بپیوندید
  14. با مشاغل دیگر شریک شوید
  15. یک کمپین پست الکترونیکی مستقیم راه اندازی کنید
  16. در رویدادها صحبت کنید

اگرچه فقط نیمی از این موارد برای تجارت بی نظیر شما قابل تأمل است ، من حدس می زنم حداقل چهار مورد مناسب باشد ، و همانطور که در ابتدای مقاله گفتم ، یکی از این کانال ها می تواند رشد شما را سر به فلک بکشد سال آینده.

معیارهایی را که در ابتدا درباره آنها صحبت کردم ارزیابی کنید.

  • چه اطلاعات جمعیتی مشتری شما را تشکیل می دهد؟
  • آنها کجا زندگی می کنند؟
  • آنها کجا آنلاین می شوند؟
  • چگونه آنها در محصولات شما به دنبال محصولات می گردند؟
  • چه کسی هنگام تصمیم گیری نسبت به محصول شما گوش می دهد؟

با استفاده از پاسخ ها چهار کانال مناسب را از لیست استراتژی های بازاریابی امروز برای مشاغل کوچک انتخاب کنید و سپس با هر استراتژی آزمایش های کوچکی را انجام دهید تا ببینید چه چیزی شکست می خورد و چه عملکردی دارد

 

 

 

کسب و کار

آموزش کسب و کار در شیرازدوره آموزشی کارآفرینی در شیرازسعید جوی زادهطراحی وب سیات در شیرازطرحی کسب و کارکسب و کارهوش پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *