ارتباط مداوم برای رشد کسب و کار

رشد کسب و کار

(ارتباط مداوم برای رشد کسب و کار) چه شرکت شما از مشاغل دیگر ، چه از طریق مشاغل به مصرف کننده یا ترکیبی از این دو ، ارتباطات در ایجاد روابط با مشتریان و مشتریان مهم است.اعتمادی که آنها به شما و شرکت شما دارند مشتری را به خدمات شما باز می گرداند.چگونه می توانید این اعتماد را تقویت کنید ، خصوصاً با رشد کسب و کارتان؟ ممکن است اکنون همه مشتریان خود را با نام بشناسید ، اما در عرض چند ماه یا چند سال ، ممکن است دریابید که نمی توانید با آن ارتباطات شخصی همراه باشید.

شیوه های ارتباطی شغلی شما باید بتواند از طرف شما صحبت کند.به همین دلیل ایجاد سیاست ها و روش های ارتباطی سازگار در مراحل اولیه تجارت بسیار مهم است. حتی اگر یک شرکت انحصاری هستید ، از همان ابتدا ایجاد انتظارات زیاد برای کسب و کارتان می تواند اطمینان حاصل کند که در هنگام رشد خدمات با کیفیتی ارائه می دهید.

در اینجا چند روش برای ایجاد ارتباط مداوم برای رشد کسب و کار وجود دارد که مشتریان و مشتریان شما می توانند اعتماد کنند.

(ارتباط مداوم برای رشد کسب و کار)

آرم و برند تجاری

شخصی که به طور منظم آرم شما را می بیند ، احتمالاً غوطه ور می شود و روی محصولات یا خدمات شما سرمایه گذاری می کند. مطمئن شوید که یک آرم متمایز دارید که نمایانگر مأموریت کاری شماست .

برای تهیه یک آرم برنده لازم نیست که یک طراح گرافیک باشید . خدمات طراحی آنلاین و سیستم عامل های جذب گسترده می توانند کارهایی را شروع کنند که حرفه ای به نظر برسد. از قلم برش کوکی ها و کلیپ آرت ها پرهیز کنید و از هر چیز خیلی کچلی دور شوید. شما می خواهید سالها به لوگوی خود افتخار کنید!

فراموش نکنید که آرم خود را در قالب ها و اندازه های مختلف فایل به دست آورید تا روش های مختلف استفاده از آن ، از جمله در پروفایل های رسانه های اجتماعی شما را در خود جای دهد.

ابزار برنامه ریزی

 

آیا هنوز با استفاده از مداد و تقویم کاغذی قرار ملاقات ها را از طریق تلفن تعیین می کنید؟ آیا برای یافتن زمانی که برای همه مفید باشد ایمیل ارسال می کنید؟

یک ابزار برنامه ریزی با اجازه دادن به آنها برای انتخاب زمان در تقویم شما ، می تواند زمانی را که برای برنامه ریزی مشتری صرف می کنید ، آزاد کند. یک ابزار برنامه ریزی آنلاین می تواند از خطاهای مدیریتی جلوگیری کند و حتی روند لغو و برنامه ریزی مجدد را برای مشتریان آسان تر کند.

به یاد داشته باشید ، همه راحتی را درک می کنند.

ایمیل خبرنامه و پاسخ های فیلتر شده 

(ارتباط مداوم برای رشد کسب و کار)

اگر می خواهید یک خبرنامه ایمیل ارسال کنید ، در مورد برنامه ای که می توانید حفظ کنید تصمیم بگیرید. ممکن است بخواهید با ارسال نامه سه ماهه شروع کنید و از آنجا تعداد دفعات را افزایش دهید.

اما فقط لیست پستی خود را در صفحه گسترده اکسل نگه ندارید و سپس یادداشت سریع را برای همه تایپ کنید. برای انتخاب الگوی ساده و بارگذاری لوگوی خود از سرویس های خبرنامه ایمیل استفاده کنید. با حفظ یک قالب ثابت و تمیز – شاید تنها چیزی که لازم است یک طرح رنگی باشد که با آرم و چند پاراگراف کوتاه مطابقت داشته باشد – شما می توانید مشتریان خود را با اتفاقات تجاری به روز کنید بدون اینکه آنها را از این سوال بپرسید که چرا آدرس ایمیل خود را به اشتراک گذاشته اند.

اگر سوالات ایمیل زیادی دریافت کردید ، می توانید پاسخ های کنسرو شده یا الگوهایی را بنویسید که می توانند برای پاسخ دادن به مکررترین سالات شما استفاده شوند. برای ساخت این پیام ها و سفارشی سازی آنها برای هر درخواست شخصی ، مدتی طول خواهد کشید ، اما داشتن الگوی پاسخ به رایج ترین س questionsالات شما ، بدون توجه به تمایل به صندوق ورودی ، می تواند خدمات مداوم به مشتری را تضمین کند.

آداب تلفن و پیام صوتی

آیا تا به حال با شماره تلفن مشاغل تماس گرفته اید که فقط با سلام و سلام بر شما خوش آمد بگوید؟

نوشتن اسکریپت های تلفنی مختصر را برای راهنمایی شما و کارمندان خود در هنگام پاسخگویی به تماس های تلفنی و سوالات مستقیم در نظر بگیرید. ساده ، “متشکریم که با Widgets Incorporated تماس گرفتید. این مارسیا است ، چگونه می توانم به شما کمک کنم؟ ” برداشتی بهتر از یک سلام تصادفی (که ممکن است اولین بار باشد!) را تنظیم می کند.

به یاد داشته باشید که شیوه تلفن خود را برای پیام صوتی خود نیز حرفه ای نگه دارید . اطمینان حاصل کنید که پیام ارسالی شما نام تجاری ، ساعات کار و زمان انتظار مشتری برای پاسخگویی را نشان می دهد. حتماً پیام های خود را به طور منظم مرور کنید و پیام هایی را که دیگر لازم نیست حذف کنید تا مشتریان از صندوق ورودی کامل دلسرد نشوند.

هنوز خط تلفن شغلی ندارید؟ یک خط اختصاصی یا شماره تلفن VoIP را در نظر بگیرید که می توانید آن را به تلفن شخصی خود منتقل کنید. نه تنها از تماس های مشتریان بالقوه جلوگیری خواهید کرد. همچنین می توانید برای ترغیب تعادل بین زندگی و زندگی ، مانند هدایت تماس های تجاری به پست صوتی یا خدمات پاسخگویی پس از ساعت کاری ، محدودیت هایی ایجاد کنید.(ارتباط مداوم برای رشد کسب و کار)

کسب و کار

آموزش حرفه ای بازار یابیآموزش کسب و کارارتباط مداوم برای رشد کسب و کارشیرازمشاوره کسب و کارهوش پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *